Serwis Goldenline.pl rozszerza ofertę usług rekrutacyjnych. To wynik połączenia sił z Agorą.

Po zakupie (25 stycznia) za 8,48 mln zł przez Agorę większościowego pakietu udziałów w Goldenline (53 proc.), nastąpił proces połączenia usług i produktów. Klienci dotychczas korzystający z usług jednego dostawcy, będą mieli teraz dostęp do rozbudowanego pakietu narzędzi wspierających rekrutację: ogłoszeń rekrutacyjnych w internecie lub prasie, wyszukiwarki kandydatów, profili pracodawców, rozwiązań marketingu rekrutacyjnego, a także wsparcia ekspertów z zakresu employer brandingu działających w ramach Pracowni EB.
Czytaj też: GoldenLine wyłonił top 10 Najpopularniejszych Pracodawców 2015
- Razem projekty te uzupełniają się i tworzą na polskim rynku pełne portfolio usług z zakresu rekrutacji i budowania marki pracodawcy. Dzięki ścisłej współpracy obu serwisów znacznie zwiększamy skalę działalności, a klientom dajemy dostęp do różnorodnych narzędzi wspierających działania rekrutacyjne – mówi Karol Traczykowski, prezes GoldenLine.
Czytaj też: Goldenline.pl zdetronizował króla? Pracuj.pl już nie jest największym serwisem rekrutacyjnym
Agora obecna jest w akcjonariacie GoldenLine.pl od pięciu lat, kiedy nabyła pakiet 36 proc. udziałów tej spółki. W wyniku ostatniego kupna udziałów, posiada 89 proc. udziałów tej spółki.

KOMENTARZE (0)