PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Globalna spółka otwiera centrum obsługi klienta w Katowicach. Szuka pracowników

Honeywell, spółka notowana na nowojorskiej giełdzie NYSE, otwiera centrum obsługi klienta w Katowicach.

  • Autor: jk
  • 25 lut 2019 12:51
Globalna spółka otwiera centrum obsługi klienta w Katowicach. Szuka pracowników
Do końca 2019 roku Honeywell planuje zatrudnić w swoim nowym biurze 100 osób. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Nowe centrum w Katowicach zapewni obsługę i wsparcie klientom, będzie świadczyć usługi na rzecz klientów Honeywell w całej Europie.
  • Do końca 2019 roku Honeywell planuje zatrudnić w swoim nowym biurze 100 osób.
  • Spółka szuka specjalistów ds. obsługi i wsparcia klientów, osoby nadzorujące obsługę klientów oraz trenerów zespołów obsługi klienta.

Honeywell oferuje oprogramowanie i sprzęt komputerowy, a także usługi obejmujące technologie wykorzystywane w przemyśle lotniczym - zwiększające bezpieczeństwo i efektywność lotu, systemy kontroli i rozwiązania wykorzystywane w obiektach i przemyśle petrochemicznym, technologie inteligentnych budynków wpierające rozwój inteligentnych miast, zaawansowane rozwiązania mające na celu poprawę bezpieczeństwa pracowników, a także innowacyjne systemy automatyki magazynowej.

W centrum w Katowicach, które będzie pełniło funkcję „interfejsu” pomiędzy firmą a jej europejskimi klientami, Honeywell chce zatrudnić specjalistów ds. obsługi i wsparcia klientów, osoby nadzorujące obsługę klientów oraz trenerów zespołów obsługi klienta. Firma poszukuje pracowników proaktywnych, o dużych zdolnościach komunikacyjnych, pasjonujących się innowacyjnymi technologiami, posługujących się językami obcymi, w tym: angielskim, niemieckim, holenderskim, włoskim i norweskim. Kandydaci powinni mieć przynajmniej roczne lub dwuletnie doświadczenie zawodowe w bezpośredniej obsłudze klienta lub doświadczenie w centrach obsługi na innych stanowiskach – np. w finansach lub wsparciu informatycznym.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nowym centrum pokieruje Szymon Pudlik, który przechodzi do Honeywell po 15 latach pracy w branży IT, gdzie zdobył bogate doświadczenie w kierowaniu zespołami obsługi klienta i centrami usług wspólnych zajmującymi się obsługą klienta. Szymon Pudlik pracował w firmach informatycznych i technologicznych w Niemczech, Republice Południowej Afryki i w Polsce, a ostatnie 10 lat spędził w globalnej korporacji na wysokich stanowiskach kierowniczych.

Honeywell jest obecny w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej od początku lat 90-tych XX wieku. Obecnie Honeywell zatrudnia w tym regionie ponad 8 tys. pracowników, w takich obszarach jak sprzedaż, wsparcie i obsługa klienta, administracja, funkcje w obrębie łańcucha dostaw, a także rozwoju produktów, produkcji i usług inżynieryjnych.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Globalna spółka otwiera centrum obsługi klienta w Katowicach. Szuka pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.