PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Gigant logistyki stawia na kobiety. Stanowią już ponad połowę zespołu

Grupa Deutsche Post DHL postawiła sobie za cel poprawę do 2025 roku wskaźnika różnorodności. Za wzór stawia swój polski oddział DHL Supply Chain, gdzie ponad połowę zespołu stanowią kobiety.

  • Autor: KDS
  • 14 lip 2021 10:31
Gigant logistyki stawia na kobiety. Stanowią już ponad połowę zespołu
Firma stara się, by różnorodność nie była pustym hasłem, a elementem wpływającym na kulturę organizacyjną (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Grupa Deutsche Post DHL ogłosiła globalną strategię, której jednym z kluczowych elementów jest różnorodność.
  • W całym klastrze Europy Środkowo-Wschodniej DHL Supply Chain rozpoczyna kampanię rekrutacyjną skierowaną do kobiet.
  • - Równość kobiet w biznesie powinna być naturalnym zjawiskiem, a inicjowanie tych zmian uważam za swój obowiązek i przywilej - mówi Andries Retief, CEO DHL Supply Chain w Centralnej i Środkowej Europie.

- Połowę naszych pracowników stanowią kobiety. To świetne specjalistki, które spełniają się, awansują i odnoszą sukcesy we wszystkich działach firmy. Zależy nam, żeby i kobiety, i mężczyźni czuli się w DHL Supply Chain dobrze, każdego dnia mieli takie same możliwości realizowania się w pracy i byli ocenieni za to, jakie kompetencje posiadają i jak wykonują swoją pracę, a nie za to jakiej są płci – mówi Monika Duda, która od prawie roku pełni funkcję dyrektor zarządzającej, będąc jednocześnie pierwszą kobietą w strukturze DHL Supply Chain w Polsce, która objęła tak wysokie stanowisko kierownicze.

Firma stara się, by różnorodność nie była pustym hasłem, a elementem wpływającym na kulturę organizacyjną. Firma skupia się na zarządzaniu, w którym płeć nie jest ani kryterium wyboru pracownika, ani decyzji związanych z promocjami. By działać w praktyce, prowadzi programy, które mają pomagać firmie zdobywać i rozwijać talenty. W DHL Supply Chain CEE funkcjonuje również inicjatywa „Kobiety w DHL”, mająca na celu wpieranie kobiet w firmie, mentoring i budowanie ich pewności siebie.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Grafika: materiały prasowe
Grafika: materiały prasowe

Firma wspiera również kobiety w ciąży, młode mamy i rodziców w ogóle w tym, żeby ciąża, macierzyństwo i wychowanie dzieci w żaden sposób nie kolidowało z pracą zawodową.

– Każda z naszych koleżanek przebywających na urlopie macierzyńskim wie, że czekamy na ich powrót. Dobrze wiemy, że stworzenie takich warunków, żeby kobiety mogły się spełniać rodzinnie i zawodowo, bez trudnych wyborów i z jak najmniejszą liczbą kompromisów jest kluczem do stworzenia przyjaznego miejsca pracy – dodaje Monika Duda.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Gigant logistyki stawia na kobiety. Stanowią już ponad połowę zespołu

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Aleksandra T. 2021-08-02 06:50:21

    To bardzo dobra wiadomość, że coraz więcej potężnych firm decyduje się na takie działanie. Zauważam taką tendencje również w zawodach medycznych - ukończyłam Studium Pracowników Medycznych i Społecznych na kierunku technik usług kosmetycznych - blisko 1/3 osób uczących się razem ze mną to byli mężczyźni.

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.