PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Firma People proponuje branży, by HR znaczyło coś innego niż dotychczas

Znany nam angielski skrót HR rozszyfrowuje się jako human resources - zasoby ludzkie. Tymczasem powinno się mówić o relacjach międzyludzkich. Współczesny HR to Human Relations. Tak uważa Lucyna Pleśniar, prezes agencji People, która kreśli, jak będzie wyglądać HR w 2019 r.

Firma People proponuje branży, by HR znaczyło coś innego niż dotychczas
Według prezes People rynek rekrutacyjny wkracza w niezwykle ciekawy okres (fot. pixabay)
REKLAMA
  • Prezes People sugeruje, że branża musi wrócić do podstaw działania w HR, czyli do proaktywności i responsywności względem pracodawcy i pracownika.
  • W oparciu o te wartości będzie można w 2019 r. i w kolejnych latach budować procesy rekrutacyjne.
  • Lucyna Pleśniar podkreśla, że przyszłość branży HR jest nierozerwalnie związana z rozwojem technologii.

People, będący ważnym graczem rynku pracy, specjalizuje się w kompleksowej rekrutacji i doradztwie personalnym. W najnowszym komunikacie opisującym strategię firmy People wraca do źródeł HR. Rozumie je jako redefiniowanie łączenia kandydatów i pracodawców zgodnie z międzynarodowymi trendami.

Lucyna Pleśniar, prezes agencji People, podkreśla, że w 2019 roku będziemy już mówić wyłącznie o Human Relations zamiast Human Resources.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Powrót do źródeł

Misją współczesnych agencji rekrutacyjnych jest tworzenie mostów pomiędzy klientami a kandydatami. Ich filarem są proaktywność, responsywność i skuteczność spojone partnerstwem.

- Zauważanie potrzeb zaangażowanych jest kluczowe dla skutecznego procesu rekrutacyjnego. Proaktywne odpowiadanie na nie - gwarancją zadowolenia. Wzajemny szacunek i równe traktowanie odzwierciedla natomiast partnerstwo. Humanizujemy nasz biznes. Wracamy do początków i do przywrócenia jakości płynącej z relacji. Według People o sukcesie nie decyduje już transakcja, a relacja. Chcemy wspólnie z naszym zespołem zmieniać Human Resources w Human Relations - mówi Sebastian Popiel, członek zarządu People.

Patrzenie w przyszłość

Według prezes People rynek rekrutacyjny wkracza w niezwykle ciekawy okres. Będzie w nim odgrywać rolę zwłaszcza technologia, która odbija się na każdym elemencie procesu rekrutacji i oczywiście poza nim.

Więcej o technologii w HR w 2019 r. przeczytasz tutaj.

- Nowe technologie, wszechobecne dane, demografia i nowe potrzeby pracodawców oraz kandydatów wyznaczają kierunek, w którym podążają firmy. Coraz częściej to kandydaci wybierają pracodawcę, a nawet największe firmy są zmuszone zabiegać o pracowników. Według danych Eurostatu we wrześniu 2018 roku stopa bezrobocia w Polsce wyniosła 3,4 proc., dane są pozytywne i wskazują malejący trend. 20 lat działalności People daje nam bogate doświadczenie, nieustannie obserwujemy, jak zmienia się rynek - rozumiemy jego dynamikę. Wyciągamy wnioski, które pozwalają zrobić pierwszy, ale pewny krok w kolejną dekadę wyzwań rynkowych - podsumowuje Lucyna Pleśniar.

Czytaj także: People odświeża wizerunek na 20. urodziny

 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU
Retransmisja sesji:

Property Forum ONLINE – Fokus na Śląsk

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Firma People proponuje branży, by HR znaczyło coś innego niż dotychczas

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • humanum relations 2018-11-19 14:54:35

    też mi odkrycie

  • resource 2018-11-16 13:45:45

    Bardzo fajne i świeże podejście. human "resources" brzmi bardzo przedmiotowo, ludzie nie są zasobem tylko ludźmi. Liczy się ludzkie podejście. Brawo! PS. fajna strona www :)

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.