Na Facebook pokazały się „Oferty pracy” – inteligentne posty, które pozwalają odnaleźć się poszukującym pracy i poszukującym pracowników.

„Oferty pracy” to tak naprawdę inteligentne posty z ogłoszeniami o pracę, pokazywane tylko osobom, które spełniają kryteria wybrane przez pracodawców. Publikacje mogą być promowane, żeby dotarły do większej liczby potencjalnych kandydatów - informuje Radio Zet.
- Administratorzy stron firmowych mogą tworzyć ogłoszenia rekrutacyjne, które mogą pojawić się na stronie na Facebooku, w zakładce Oferty pracy, w zakładce Marketplace, a także w Aktualnościach. Ogłoszenia mogą zostać wsparte reklamowo aby dotrzeć do najwłaściwszych kandydatów. Firmy mogą także zarządzać ogłoszeniami aby prowadzić komunikację z aplikantami, umawiać rozmowy rekrutacyjne, lub wysyłać automatyczne przypomnienia za pośrednictwem Messengera – zachwala rozwiązanie Facebook.
Osoby, które chcą wyszukać ofertę pracy, muszą wejść w zakładkę Oferty pracy, zdefiniować zakres wyszukiwania - odległość, branżę oraz rodzaj poszukiwanej pracy i mogą już zacząć przeglądać oferty. Po wybraniu oferty należy kliknąć przycisk „Zgłoś kandydaturę”, a formularz aplikacyjny zostanie automatycznie wypełniony danymi z profilu na Facebooku


KOMENTARZE (0)