PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Europejski Kongres Gospodarczy: Jak pogodzić oczekiwania trzech pokoleń pracowników?

Na rynku pracy mamy czas, kiedy nie tylko kandydaci powinni się reklamować podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Swoje walory muszą przedstawić także firmy, które chcą zatrudniać. Problem jaki trzeba rozwiązać? Jak pogodzić oczekiwania trzech pokoleń pracowników?

  • Autor:KDS
  • 11 maj 2017 15:24
Europejski Kongres Gospodarczy: Jak pogodzić oczekiwania trzech pokoleń pracowników?
W dobie rynku pracownika, kandydaci na rozmowę kwalifikacyjną przychodzą z konkretnymi oczekiwaniami. (Fot. mat. pras., zdj. ilustracyjne)
REKLAMA

- Dziś rekruter ma bardzo odpowiedzialną funkcję. Nie tylko ma badać umiejętności pracownika, ale też zareklamować firmę i sprzedać ofertę –  mówił Tomasz Ślęzak, wiceprezes zarządu Work Service SA, największego w naszej części Europy operatora pracy podczas dyskusji na IX Europejskim Kongresie Gospodarczym.

W dobie rynku pracownika, kandydaci na rozmowę kwalifikacyjną przychodzą z konkretnymi oczekiwaniami. Firmy chcąc ich pozyskać, muszą je spełnić. To samo tyczy się osób, które już pracują. To jednak nie jest tak proste zadanie. Bowiem jak spełnić oczekiwania trzech pokoleń, które współpracują ze sobą pod jednym dachem? To ludzie bardzo różni od siebie.

- Jest to ogromne wyzwanie, tym bardziej, że wynagrodzenie przestaje być głównym motywatorem – zaznacza Ślęzak.

Z kolei Piotr Skaldawski, dyrektor HR w 3M w Polsce, przyznaje, że jego firma robi wszystko, by pracownicy poczuli się jak w domu. – Mimo wszystko na każdym kroku borykamy się z ogromnymi problemami w pozyskiwaniu pracowników. Kandydaci mają coraz wyższe, nieraz nierealne do spełnienia oczekiwania – nie ukrywa.

Artykuł powstał podczas panelu dyskusyjnego „Rynek pracownika w Polsce i w Europie", który odbył się podczas IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Europejski Kongres Gospodarczy: Jak pogodzić oczekiwania trzech pokoleń pracowników?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.