ERGO Hestia organizuje drugi Bootcamp, w ramach którego swoich pracowników zamieni w specjalistów IT. - Dzięki kształceniu pracowników jesteśmy w stanie szybko odpowiedzieć na konkretne potrzeby biznesowe firmy, które wymagają wzmocnienia w organizacji i są na pograniczu obsługi klienta i IT. Taka możliwość jest nie do przecenienia szczególnie dziś, kiedy tak wiele procesów podlega digitalizacji - tłumaczy Oskar Jedynasty, dyrektor Działu Automatyzacji w Departamencie IT ERGO Hestii.

- Rozpoczyna się skierowany do pracowników ERGO Hestii Bootcamp 2.0.
- Kurs umożliwi rozwój zawodowy pracownikom interesującym się technologią, którzy nie mają doświadczenia zawodowego w tym obszarze.
- To już drugi Bootcamp organizowany przez ERGO Hestię. Dotychczas firma przeszkoliła pracowników w obszarze tworzenia robotów RPA.
Bootcamp 2.0 zostanie poświęcony projektowaniu botów konwersacyjnych, w tym chatbotów i voicebotów. W ramach półrocznego, nastawionego na praktykę kursu, uczestnicy zapoznają się m.in. z zasadami działania silników rozumienia języka naturalnego (NLU) oraz metodami integracji botów z zewnętrznymi systemami. Absolwenci Bootcampu będą mogli wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności projektując boty wspierające typowych spraw, z którymi zgłaszają się klienci.
- W ten sposób chcemy wzmocnić kompetencje cyfrowe umożliwiające usprawnianie procesów operacyjnych. Jednak równie ważne jest dla nas tworzenie możliwości rozwoju dla pracowników, którzy wykazują zainteresowanie i predyspozycje do rozwoju w obszarze technologii informatycznych, a nie mają wykształcenia kierunkowego - komentuje Monika Wroniszewska z Biura Doboru i Rozwoju Kadr ERGO Hestii, opiekunka bootcampu.
To już drugi Bootcamp organizowany przez ERGO Hestię. Dotychczas firma przeszkoliła pracowników w obszarze tworzenia robotów RPA. W szkoleniu wzięły udział osoby rekrutujące się z różnych działów – zajmujące się m.in. likwidacją szkód, windykacji i obsługi klienta itp. Na początku 2020 roku firma korzystała z niespełna 30 robotów RPA. W ciągu 12 miesięcy podwoiła tę liczbę.
- Dzięki kształceniu pracowników jesteśmy w stanie szybko odpowiedzieć na konkretne potrzeby biznesowe firmy, które wymagają wzmocnienia w organizacji i są na pograniczu obsługi klienta i IT. Taka możliwość jest nie do przecenienia szczególnie dziś, kiedy tak wiele procesów podlega digitalizacji - dodaje Oskar Jedynasty, dyrektor Działu Automatyzacji w Departamencie IT ERGO Hestii.


KOMENTARZE (0)