PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Dziennikarze wracają do normalnej pracy w Sejmie

Media wracają do normalnego trybu pracy w Sejmie. Od środy (16 czerwca) nie będą obowiązywać limity dla redakcji w przyznawaniu akredytacji - poinformował dyrektor Centrum Informacyjnego Sejmu Andrzej Grzegrzółka.

  • Autor: PAP/AT
  • 15 cze 2021 21:28
Dziennikarze wracają do normalnej pracy w Sejmie
Do Sejmu wracają przedstawiciele mediów (fot. sejm.gov.pl/Łukasz Błasikiewicz)
REKLAMA

"Wraz z posłami, do standardowych - sprzed pandemii - warunków pracy w Sejmie wracają też przedstawiciele mediów. Od środy nie obowiązują limity przy przyznawaniu akredytacji. Wstęp dziennikarzy odbywa się na podstawie stałych, okresowych i jednorazowych przepustek. Jak do 2020 r." - napisał dyrektor CIS Andrzej Grzegrzółka na Twitterze.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Od 2020 r. w czasie posiedzeń Sejmu obowiązywały ograniczenia dla redakcji jeśli chodzi o liczbę dziennikarzy, którzy mogli przebywać w gmachu parlamentu. Liczba ta była związana z wielkością redakcji - prawo wprowadzenia największej liczby dziennikarzy miały stacje telewizyjne.

Obowiązywały również ograniczenia w poruszaniu się po gmachu parlamentu - PAP nie miała np. praktycznie dostępu do użytkowanego pomieszczenia.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Dziennikarze wracają do normalnej pracy w Sejmie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.