PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Crossover zatrudni tysiąc specjalistów do pracy zdalnej

• Do końca 2016 roku przedstawicielstwo Crossover w Polsce chce pozyskać w sumie około 1000 osób.
• Poszukuje przede wszystkim informatyków oraz specjalistów ds. finansów.
• Firma oferuje pracę w trybie zdalnym oraz wynagrodzenia na poziomie tych z amerykańskiego rynku.

  • Autor:JP
  • 5 kwi 2016 8:56
Crossover zatrudni tysiąc specjalistów do pracy zdalnej
Po trzech miesiącach od otwarcia polskiego przedstawicielstwa firma zatrudniła ponad 20 pracowników. (Fot. Crossover)
REKLAMA

– Crossover w Polsce planuje na początek zatrudnić blisko tysiąc osób. Będą to najlepsi specjaliści, głównie w dziedzinie informatyki. Cel chcemy zrealizować do końca 2016 roku. Mamy także ambitne plany na kolejne lata – po pierwszym tysiącu zatrudnionych werbowani będą kolejni – mówi agencji informacyjnej Newseria Markus Törnberg, dyrektor generalny Crossover Poland.

Po trzech miesiącach od otwarcia polskiego przedstawicielstwa firma zatrudniła ponad 20 pracowników. Jej specyfiką jest praca w trybie zdalnym, dzięki czemu pracownicy Crossover Poland mogą wykonywać swoje zadania bez konieczności fizycznej obecności w biurze. Jak tłumaczy Markus Törnberg, jest to szczególnie atrakcyjna specyfika pracy m.in. dla Polaków, którzy wcześniej musieli wyemigrować za granicę.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Polska ma spektakularny potencjał, jeśli chodzi o inżynierów, programistów i finansistów

– Osoby, które pracują w Irlandii czy Niemczech i chcą wrócić do Polski, mają taką możliwość. Mogą zarabiać tyle samo, ile zarabiali za granicą, wykonując swoje obowiązki np. w domu – tłumaczy.

Poza Polską Crossover otworzył w ostatnim czasie swoje oddziały na Ukrainie, w Rosji, Turcji oraz Pakistanie.

Głównie IT

Większość, bo ok. 60 proc. wakatów, to stanowiska dla specjalistów z zakresu IT. Oprócz tego firma rekrutuje ekspertów z dziedziny finansów, marketingu czy sprzedaży.

– Oferujemy 100 proc. pracy zdalnej. Dzięki temu osoba mieszkająca w Polsce może pracować bezpośrednio dla dużej amerykańskiej korporacji, np. z San Francisco. Aktualnie mamy podpisane umowy z kilkoma dużymi przedsiębiorstwami, takimi jak m.in. Versata czy Oria – informuje Törnberg

Choć zatrudnieni pracownicy działają na zlecenie globalnych korporacji, to w praktyce ich bezpośrednim pracodawcą jest Crossover. Firma pełni rolę pośrednika pomiędzy nimi, jednocześnie prowadząc cały proces rekrutacji i biorąc odpowiedzialność za selekcję kandydatów.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Crossover zatrudni tysiąc specjalistów do pracy zdalnej

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.