PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Co łączy portal pracy z lumpeksami? - RocketJobs.pl o powrotach do pracy i nie tylko

Portal pracy dla branż z segmentu white-collar - RocketJobs.pl - w nowej kampanii pod hasłem #DrugaSzansa zachęca pracowników biurowych do ubierania się w second-handach. W oparciu o popularny trend kupowania odzieży z drugiej ręki przedstawia również w nowym świetle problematykę dawania drugich szans nie tylko w kontekście mody z odzysku, ale też pracy. Czy warto ponownie zatrudnić tego samego pracownika? Jak ułatwić sobie powrót do życia zawodowego po trudnych doświadczeniach życiowych? Marka przekonuje, że warto dać sobie drugą szansę w pracy przyszłości!

Co łączy portal pracy z lumpeksami? - RocketJobs.pl o powrotach do pracy i nie tylko
Fot. Rocket Jobs

Jaką rolę pełni ubiór w środowisku zawodowym?

Obok posiadanych kwalifikacji i umiejętności, ważną rolę w osiągnięciu sukcesu zawodowego pełni również autoprezentacja. Wygląd, choć z pozoru stanowiący poboczny aspekt, znacząco wpływa nie tylko na nasz zewnętrzny odbiór, ale też na samopoczucie i pewność siebie. W skutek pandemii oraz upowszechnienia się bardziej elastycznego trybu pracy w ostatnich latach nastąpiła prawdziwa rewolucja biurowego dresscode’u. W dobie home office i pracy hybrydowej zatarły się sztywne zasady na rzecz większej swobody, pozwalającej pracownikom na indywidualizm i autoekspresję. Ubiór może być też ważnym narzędziem komunikacyjnym. Za pośrednictwem stylizacji możemy dawać pracodawcy sygnał odnośnie posiadanej inicjatywy, kreatywności lub otwartości na świat, który może zostać konstruktywnie wykorzystany w bezpośrednich działaniach biznesowych.

Idea kampanii #DrugaSzansa: Ciuchom z przeszłości daj drugą szansę w pracy przyszłości!

Osią prezentującą główne założenia kampanii jest dwuminutowy klip, w którym bohaterka, ubrana w modne kreacje vintage, tańczy do utworu “Got a hold on me” w pustej przestrzeni biurowej, stylizowanej na wnętrza z okresu lat 80-tych. Przesłaniem wideo jest zaimplikowanie widzom, że korzystając z ubrań i dodatków dostępnych w second handach możliwe jest skompletowanie atrakcyjnych biurowych stylizacji, z korzyścią dla planety i dla naszych budżetów. Kupowanie ubrań z drugiej ręki to także postawa charakteryzująca świadomych ekologiczne, progresywnie myślących, modnych i wielkomiejskich użytkowników portalu. Ponadto, dodatkową rolą kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na to, że druga szansa w środowisku zawodowym może oznaczać również sam powrót do dawnego miejsca pracy, powszechnie postrzegany jako temat tabu. Tak jak ewoluuje moda, tak też zmieniają się miejsca pracy, pracownicy oraz standardy i warto zachować otwartość umysłu na rozpoczęcie nowego etapu w starym środowisku, bez względu na przyczyny zaistniałej przerwy.

Stara-nowa praca

Często starsze, dobrze sprawdzone rozwiązania mogą działać nawet lepiej od tych nowych, także z perspektywy zawodowej. Kampania #DrugaSzansa zwraca uwagę odbiorców na wartość relacji nawiązanych na wcześniejszych etapach kariery. Prawdopodobnie każdy rozglądając się za nowymi ofertami, chociaż raz trafił raz na ogłoszenie ze strony byłego pracodawcy. Wydaje się, że dla większości taka oferta jest już domyślnie do odrzucenia, jednak już 1 na 5 osób, które zrezygnowały z pracy podczas pandemii, wróciła do swojego byłego pracodawcy [1].

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Co łączy portal pracy z lumpeksami? - RocketJobs.pl o powrotach do pracy i nie tylko

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA