PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Toolex 2022

Toolex 2022

Międzynarodowe Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki

WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE
  • Nowy Przemysł
  • Tech & Job
  • Oil Expo
TERAZ TRANSMITUJEMY

Edukacja. Kompetencje przyszłości

Centralna Baza Ofert Pracy z nową funkcją dla pracodawców

  • Autor: MN
  • 30 sie 2017 9:54

Centralna Baza Ofert Pracy (CBOP) - oficjalny serwis internetowy z ogłoszeniami o pracę - zyskał nową funkcję. Do dwóch zakładek dedykowanych osobom szukającym pracy dołączyła kolejna – tym razem stworzona z myślą o pracodawcach.

Centralna Baza Ofert Pracy z nową funkcją dla pracodawców
Adobe Stock
REKLAMA

Nowa funkcjonalność pozwala na wyszukiwanie liczby osób bezrobotnych i poszukujących pracy, zarejestrowanych w urzędach pracy w Polsce oraz spełniających określone kryteria bądź wymagania.

Jak znaleźć dane?

Po kliknięciu zakładki „Wyszukiwanie pracowników” pracodawca ma możliwość znalezienia interesujących go danych na dwa sposoby. Jednym z nich z jest wyszukiwanie podstawowe, które polega na wpisaniu nazwy zawodu albo/i lokalizacji lub kodu pocztowego.

Drugim sposobem znalezienia przez pracodawcę interesujących go danych jest wyszukiwanie zaawansowane. Polega ono na możliwości określenia nowych kryteriów wyszukiwania. Chodzi tu m.in. o znajomość języków obcych, staż pracy w zawodzie czy typ wykształcenia.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Źródło: mpips.gov.pl
Źródło: mpips.gov.pl

Funkcjonalność można również uruchomić z poziomu konkretnej oferty pracy, która jest prezentowana na stronie oferty.praca.gov.pl.

Prezentacja wyników

Wyniki wyszukiwania są prezentowane w formie tabeli, a także w postaci graficznej – mapy Polski obrazującej rozkład wyników. Można je flirtować malejąco lub rosnąco ze względu na: liczbę osób, zawód, powiat i  urząd pracy.

Źródło: mpips.gov.pl
Źródło: mpips.gov.pl

Kolejnym udogodnieniem jest możliwość wydruku wyszukanych danych, jak również wyeksportowania ich do pliku.

Pomoc dla pracodawców

Funkcjonalność umożliwia pracodawcom – jeszcze przed zgłoszeniem oferty pracy do realizacji przez konkretny urząd pracy – określenie, w których urzędach jest zarejestrowanych najwięcej osób spełniających sformułowane wymagania. Może to być pomocne w przygotowaniu odpowiedniej oferty pracy.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Centralna Baza Ofert Pracy z nową funkcją dla pracodawców

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA