PARTNER PORTALU partner portalu

Carrefour uruchamia w Warszawie sklep bez pracowników

Carrefour otwiera w Warszawie w pełni samoobsługowy sklep w formacie convenience. Będzie to pierwsza taka placówka, w której sprzedawców zastąpią maszyny vendingowe.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Carrefour uruchamia w Warszawie sklep bez pracowników

  • Zakupy w nowym sklepie Carrefour można zrobić przez 24 h i 7 dni w tygodniu.
  • Płatność przyjmują i wydają towary nie sprzedawcy, a maszyny vendingowe.
  • W przypadku nieprzewidzianej sytuacji, np. problemów z płatnością lub odbiorem produktów, sieć zapewnia wsparcie techniczne dla klientów za pomocą całodobowej infolinii.

Sklep jest zlokalizowany w Warszawie przy ul. Światowida 18. Jak informuje sieć Carrefour, zakupy w nim można zrobić przez 24 h i 7 dni w tygodniu. Wśród oferowanych produktów znajduje się nie tylko typowa oferta food-to-go, czyli kanapki przekąski, napoje czy słodycze, ale również artykuły świeże, takie jak pakowane jabłka, pomidory, sałata, pieczywo i masło, a nawet produkty wymagające przechowywania w lodówce jak nabiał, wędliny, ryby czy jajka. 

To, co jednak najbardziej wyróżnia ten sklep, to brak obsługi i sprzedawców. Zastąpią ich maszyny vendingowe, dopasowane do charakteru produktów. Podają one towary klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo nawet tak delikatnych artykułów jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy, co oznacza, że lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty lub aplikacji BLIK odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych maszynach vendingowych.

Co w przypadku nieprzewidzianej sytuacji, np. problemów z płatnością lub odbiorem produktów? Sieć zapewnia wsparcie techniczne dla klientów za pomocą całodobowej infolinii. Dostępność towaru natomiast jest monitorowana i uzupełniana w miarę potrzeb przez pracowników pobliskiego sklepu Carrefour Market jako omnikanałowa inicjatywa firmy.

- Od kilku lat intensywnie wdrażamy naszą strategię omnikanałową, by zapewnić klientom możliwość dokonywania zakupów w preferowany sposób oraz doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. Carrefour kontynuuje swoje innowacyjne podejście do handlu. Sklep Carrefour Express samoobsługowy jest już trzecim nowym formatem uruchomionym w tym roku w Polsce, po Carrefour BIO oraz Supeco. Przykładem innych rozwiązań, które odpowiadają na wyzwania współczesnego handlu, jest dynamiczny rozwój naszego e-commerce oraz digitalowy hipermarket w CH Atrium Promenada, który stał się ikoną nowoczesnego retailu. Mamy nadzieję, że również nowy format spotka się z uznaniem klientów, a także będzie źródłem inspiracji dla całej branży - powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

1 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

jh 2019-12-02 20:15:54

Hahaha . Jestem operatorem kilkudziesieciu automatow vendingowych i po prostu leze i kwicze ze smiechu. chyba w carrefourze na glowe upadli biorac sie za vending i nie majac o tym zielonego pojecia. ten sklep nie jest bez pracownikow bo ktos musi produkty uzupelniac. maszyny tez nie sa bezawaryjne i ktos je musi co jakis czas naprawiac. czy pracownicy obslugujacy maja jakekolwiek pojecie o naprawach automatow? czy carrefour zdaje sobie sprawe ze te automaty beda okradane kopane i wandalizowane nawet jesli jest monitoring.haha news dnia. jeszcze lepszy od tego jak kilka lat temu biedronka probowala ustawiac automaty pod swoimi sklepami i mleko z nich sprzedawac razem z chlebem.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.