-
- •30 gru 2019 7:59
Employer branding, rekrutacja w sieci i mediach społecznościowych, chatboty, a może zupełnie coś nowego. Po jakie narzędzia będą sięgać HR-owcy, aby sprostać wyzwaniu i znaleźć pracowników? O tym dla PulsHR.pl opowiadają m.in. Joanna Malinowska-Parzydło (Younicorn), Anna Dudzińska (Velux), Piotr Dziwok (Shell Polska, ABSL), Katarzyna Cymerman (Microsoft), Piotr Wielgomas (Bigram).

- Sektor nowoczesnych usług dla biznesu jest dziś polem bitwy o talenty. Firmy prześcigają się pomysłami, jak przyciągnąć do siebie kandydatów, wprowadzają nowoczesne technologie zarówno do samego procesu rekrutacji, jak i w kampaniach EB. Trend ten z pewnością się utrzyma, jednak będziemy na pewno kłaść większy nacisk na bardziej transparentne informowanie o specyfice działalności, konkretnych rolach i kulturze organizacyjnej. Chcąc utrzymać pracownika, kluczowe jest jego dopasowanie już na etapie rekrutacji do firmy, jej wartości i misji.
Spodziewam się też zwiększenia działań w obszarze komunikacji wewnętrznej, lepszego wsłuchiwania się w potrzeby pracowników, dopasowywania do ich oczekiwań w kontekście rozwoju zawodowego, stylu komunikowania się, relacji w zespołach – uważa Piotr Dziwok, Prezes Shell Polska, prezes ABSL. (Fot. mat. pras.)


Słowa kluczowe
- Joanna Malinowska-Parzydło
- Younicorn
- Grzegorz Lamot
- Globetek
- Piotr Dziwok
- Shell Polska
- ABSL
- Krzysztof Jakubowski
- InterKadra
- Katarzyna Cymerman
- Microsoft Polska
- Jacek Opala
- Exact Systems
- Ewa Ebelewicz-Plaza
- Future Processing
- Magdalena Wyrzykowska-Glezner
- PGE Energia Ciepła
- Magdalena Kowalska
- Iron Mountain Polska
- Piotr Wielgomas
- Bigram
- Magdalena Zagrodnik
- Amazon
- rekrutacja
- Marta Woźniak
- Provident Polska
- Anna Dudzińska
- Velux
- Izabela Szczurska
- PwC
- Piotr Czechowski
- JYSK
- Agnieszka Grzegorczyk
- Poczta Polska
- Opinie 2019/2020
KOMENTARZE (1)