Digital Hubu firmy Bayer działa od lipca ubiegłego roku. Firma już zatrudniła stu pracowników. Cały czas aktywnie rekrutuje i poszukuje nowych talentów.

W Digital Hub firmy Bayer stawia na różnorodność. Ponad 1/3 zespołu stanowią kobiety. Zatrudnienie znajdują zarówno absolwentki i absolwenci polskich i międzynarodowych uczelni, jak i ekspertki i eksperci z bogatym doświadczeniem naukowym: 6 proc. z nich posiada tytuł doktora.
Warszawski Hub to również wielokulturowa społeczność: 14 proc. pracowników pochodzi z takich państw, jak Białoruś, Indie, Hiszpania, Tajwan, Ukraina czy USA. Rozpiętość wieku pracowników: od 24 do 58 lat.
- Jesteśmy miejscem dla ludzi zafascynowanych technologiami, dla których ważne jest, by ich praca miała znaczenie dla innych - mówi Bogusław Tobiasz, dyrektor Digital Hubu firmy Bayer. - Cieszy nas również duże zainteresowanie przyszłych specjalistów IT: na jedno miejsce stażowe otrzymujemy średnio 33 aplikacje od studentów.
Czytaj więcej: 300 miejsc pracy w nowym centrum Lidla. Czekają ostatnie wakaty
Warszawskie centrum zaprasza pracowników z dowolnego regionu – w tym celu jednostka rozpoczęła współpracę z uczelniami kilku województw: Akademią Górniczo-Hutniczą z Krakowa oraz Politechniką Śląską z Gliwic. Przy pozyskiwaniu pracowników firma stawia również na rekomendacje – do końca roku trwa otwarty konkurs networkingowy, w którym mogą wziąć udział (i skorzystać z atrakcyjnych warunków finansowych) wszyscy chętni.
Docelowo firma chce zatrudnić 400 specjalistów. Obecnie oferuje pracę na takich stanowiskach, jak product specialist – manufacturing, software engineer i senior software engineer, data engineer.



KOMENTARZE (0)