PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Alcon inwestuje. Stworzy 100 nowych miejsc pracy w Warszawie

Do końca roku specjalizująca się w produkcji okulistycznych wyrobów medycznych firma Alcon planuje zatrudnić ponad 100 pracowników. Znajdą oni pracę w nowo otwartym Centrum Zaawansowanych Usług Biznesowych Alcon Global Services (AGS) na warszawskim Mokotowie.

  • Autor:KDS
  • 28 lip 2020 13:33
Alcon inwestuje. Stworzy 100 nowych miejsc pracy w Warszawie
Budowa Centrum Zaawansowanych Usług Biznesowych kosztowała 75 milionów złotych (fot. Gerd Altmann z Pixabay)
REKLAMA
  • Budowa Centrum Zaawansowanych Usług Biznesowych kosztowała 75 milionów złotych.
  • Realizacja była możliwa dzięki pozytywnej rekomendacji Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu i objęciu Alcon Global Services Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną.
  • Do końca roku pracę znajdzie tam ponad 100 osób.

- Każda inwestycja, która bazuje na badaniach, rozwoju, tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla biznesu jest bardzo cenna. Inwestycja, jaką Alcon realizuje w Warszawie, objęta łódzką strefą wpisuje się idealnie w nurt innowacyjnego spojrzenia na rozwój, co zauważyło również ministerstwo udzielając firmie grantu. Cieszymy się potrójnie z tej inwestycji. Po pierwsze jest na terenie Warszawy, którą zarządzamy i bardzo doceniamy jej potencjał inwestycyjny. Po drugie przyniesie ponad 100 miejsc pracy, co w dobie koronawirusa jest szczególnie ważne. Po trzecie jest to pierwsza w tym roku inwestycja z sektora nowoczesnych rozwiązań i usług dla biznesu - wyjaśnia Marek Michalik, prezes zarządu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.

Alcon rekrutuje

Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, wybór polskiej lokalizacji związany był z potrzebą znalezienia wykwalifikowanych pracowników ze znajomością języków obcych i specjalistycznym wykształceniem. Centrum AGS w Warszawie planuje zatrudnić 100 osób, głównie profesjonalistów z wykształceniem informatycznym i ekonomicznym. W kolejnych latach zapowiadany jest dalszy rozwój centrum. Główne obszary specjalizacji AGS w Warszawie to IT (specjaliści ERP, analitycy, inżynierowie infrastruktury IT i big data), HR (specjaliści administracji personalnej specjaliści od naliczania wynagrodzeń), finanse i obsługa klienta.

- Zdecydowaliśmy się na Warszawę ze względu na to, że jest to miasto z dobrą infrastrukturą i dostępną pulą talentów - wyjaśnia Michał Kasprzyk, head regional hub w Alcon Global Services.
- Chcemy być blisko biznesu, dlatego zależało nam również na kolokacji centrum z częścią komercyjną, a ta znajduje się właśnie w Warszawie.

Alcon oferuje pracownikom możliwość rozwoju m.in. poprzez dostęp do szkoleń oraz pozapłacowe benefity. Jej przedstawiciele podkreślają, że swoim pracownikom Alcon zapewnia nowoczesne narzędzia pracy oraz zaplecze technologiczne, co jest szczególnie ważne dla specjalistów z obszaru IT.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Alcon inwestuje. Stworzy 100 nowych miejsc pracy w Warszawie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.