-
- •13 wrz 2017 6:00
- Potencjalnym pracownikom przedstawiamy oferty, które spełnią ich oczekiwania. Szukamy odpowiednich firm dla kandydatów. W dobie nasilającego się rynku pracownika, to pracodawcy będą musieli wysilić się, by znaleźć dobrego specjalistę – mówi Ewa Szubert z agencji Havier.

• Według Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia obecnie (dane z 8 września 2017 r.) zarejestrowanych jest 8 472 podmiotów, z czego 234 zawiesiło działalność.
• Małe agencje muszą się wyróżnić na rynku, by móc konkurować o klientów z innymi podmiotami.
• Przykładowo agencja Havier zmieniła podejście do kandydatów. To właśnie na nich i ich oczekiwaniach chcą skupić się rekruterzy.
Stopa bezrobocia w podregionie częstochowskim pod koniec lipca br. wyniosła 6,9 proc., a w samej Częstochowie – 5,3 proc. Według danych GUS bez pracy było 14 300 osób w regionie. Nie ułatwia to rekrutacji, z kolei zapotrzebowanie firm na nowych pracowników rośnie.
- Częstochowski rynek pracy prężnie się rozwija, a potrzeby rekrutacyjne narastają. Powstaje coraz więcej firm, a te które od jakiegoś czasu już działają – rozbudowują się. Cześć zakładów decyduje się na budowę ogromnych hal w specjalnej strefie ekonomicznej – komentuje Ewa Szubert z agencji zatrudnienia Havier. - Świetnym przykładem jest firma X-Kom z branży IT, która zaczynała od jednego sklepu. Obecnie zatrudnia kilkaset osób, a punkty sprzedaży ma w całej Polsce – dodaje.
Rosnący popyt na pracowników powoduje, że powstaje coraz więcej agencji zatrudnienia. Według Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia, obecnie (dane z 8 września 2017 r.) zarejestrowanych jest 8 472 podmiotów, z czego 234 zawiesiło działalność. By jednak móc konkurować nie tylko z dużymi graczami na rynku, ale także z mniejszymi podmiotami, trzeba się wyróżnić. Agencja Havier, która od maja br. roku działa w regionie częstochowskim, znalazła sposób.
Kandydat na pierwszym miejscu
- Nasz zespół ma spore doświadczenie w rekrutacji, które chcemy wykorzystać. Swoją przewagę konkurencyjną opieramy na indywidualnym podejściu do klienta – dotyczy to zarówno firm, jak i kandydatów. Chcemy być łącznikiem obu stron – wyjaśnia Ewa Szubert.
Sposób działania agencji Havier wyróżnia się przede wszystkim podejściem do kandydatów. To właśnie na nich i ich oczekiwaniach chcą skupić się rekruterzy.
- Zależy nam, aby kandydaci byli rekrutowani, a nie wysyłani do pracy. Dlatego też przedstawiamy potencjalnym pracownikom oferty, które spełnią ich oczekiwania. Szukamy odpowiednich firm dla kandydatów. W dobie nasilającego się rynku pracownika, to pracodawcy będą musieli wysilić się, by znaleźć dobrego specjalistę – ocenia Szubert.


KOMENTARZE (1)