PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Agencja Pracy Contrain korzysta z chatbota

  • Agnieszka Widera-Ciochoń
    aw
  • 28 lis 2019 22:38

Agencja Pracy Contrain automatyzuje proces komunikacji z klientami, czyli osobami poszukującymi pracy. Pomaga w tym chatbot, który prezentuje użytkownikowi oferty pracy i ułatwia aplikowanie.

Agencja Pracy Contrain korzysta z chatbota
Adobe Stock
REKLAMA
  • Chatbot ma postać Conrada, wirtualnego doradcy Contrain. Zawiera trzy podstawowe funkcje.
  • Narzędzie pełni również rolę rozbudowanej bazy wiedzy. 
  • Rozwiązanie przyjęte przez Contrain działa w aplikacji Messenger Facebooka.

- Szukaliśmy rozwiązania, które zautomatyzuje konkretne procesy komunikacji klientów z naszą firmą. - mówi Marta Wiśniewska, marketing & employer branding manager z Agencji Pracy Contrain. - Dzięki inwestycji w nową technologię zwiększyliśmy wydajność zespołu odpowiadającego za kontakt z osobami szukającymi pracy i zyskaliśmy czas na realizację nowych projektów. Powtarzalne procesy wykonuje za nas robot. - zaznacza Wiśniewska.

Chatbot ma postać Conrada, wirtualnego doradcy Contrain. Zawiera trzy podstawowe funkcje. Pozwala wyszukać oferty pracy, aplikować na nie i odpowiada na najczęściej zadawane pytania.

- Osoba szukająca pracy może zobaczyć w chatbocie wszystkie aktualne oferty lub dopasować konkretną do swoich potrzeb, wybierając daną kategorię i kraj. - mówi Aleksandra Bilińska, customer success manager w KODA Bots, twórcy systemu do automatyzacji komunikacji dla biznesu. - Po wybraniu odpowiedniej oferty i odpowiedzi na kilka krótkich pytań, na koniec zostaje już tylko złożenie aplikacji z poziomu chatbota - dodaje Bilińska.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Narzędzie pełni również rolę rozbudowanej bazy wiedzy. W zakładce FAQ znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zakwaterowania, umów, rekrutacji, karty EKUZ, numerów SOFI/BSN, wynagrodzeń i spraw organizacyjnych.

Rozwiązanie przyjęte przez Contrain działa w Messengerze od października tego roku. Jego integralną częścią jest funkcja autoodpowiedzi na komentarze. W momencie kiedy na Facebooku Contrain pojawia się post z ofertą pracy, użytkownicy po dodaniu komentarza, trafiają do chatbota, gdzie dowiadują się szczegółów na jej temat lub po prostu mogą na nią aplikować.

fot.mat.pras.
fot.mat.pras.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Agencja Pracy Contrain korzysta z chatbota

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA
  • PARTNER SERWISU partner portalu

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA