Szukamy rezolutnego, energicznego i pełnego zaangażowania stażysty, który chce dołączyć do zakręconego teamu i podbijać z nami świat marketingu i nowych technologii! - głosi ogłoszenie agencji Personal PR. Wśród wymagań zaskakuje wiek kandydata. Powinien mieć minimum... 60 lat.

Ogłoszenie zostało opublikowane 22 listopada na profilu agencji w mediach społecznościowych.

Skąd taki pomysł?
"Wychodzimy z prostego założenia – czy może być coś lepszego niż życiowe doświadczenie? Jesteśmy ciekawe innego spojrzenia, chcemy wnieść też coś nowego w życie osoby nieco starszej niż my. Nawet jeżeli nasz stażysta nie będzie się znać na nowych technologiach, nie oznacza to, że nie jest otwarty na nowości” – wyjaśnia w rozmowie z PRoto.pl Karolina Janik, CEO Personal PR.
Jak informuje, odzew na ogłoszenie przerósł oczekiwania firmy. Podobno rekrutacja cieszy się dużym zainteresowaniem.



KOMENTARZE (0)