PARTNER PORTALU partner portalu

3M Global Service Center Poland rekrutuje. Szuka specjalistów IT

3M Global Service Center Poland rozszerza usługi o IT Service Desk. Poszukuje 40 specjalistów z zakresu IT.

REKLAMA


Puls HR Puls HR

3M Global Service Center Poland rekrutuje. Szuka specjalistów IT

  • Jak wynika z raportu „Praca w dobie koronawirusa” przygotowanego przez pracuj.pl, 44 proc. polskich pracowników obawia się utraty pracy w związku z koronawirusem.
  • Ich obawy nie są bezpodstawne. W kwietniu GUS odnotował rekordowy spadek liczby zatrudnionych, a na portalach rekrutacyjnych pojawiło się o połowę mniej ofert pracy.
  • Jednak część firm, mimo trudnej sytuacji na rynku, ogłasza rekrutacje. 

We Wrocławiu jednym z pracodawców, który zwiększa zatrudnienie, jest 3M Global Service Center Poland. Obecnie w tym centrum nowoczesnych usług biznesowych pracuje ponad 1000 osób w dwóch wrocławskich biurach. 3M GSC Poland rozszerza usługi o obszar IT Service Desk i poszukuje kolejnych pracowników.

Czytaj więcej: LinkedIn narzędziem do szukania pracy? Wchodzimy na niego po coś innego

– Rynek pracy jest dziś mniej przewidywalny niż jeszcze kilka miesięcy temu. Choć poszukiwanie nowych perspektyw rozwoju kariery jest nadal dominującym powodem zmiany pracy, obecnie podczas rozmów rekrutacyjnych obserwujemy zdecydowanie więcej pytań o stabilność zatrudnienia.  – mówi Gabriela Domagała, talent acquisition manager EMEA w 3M GSC Poland. Jak dodaje, od początku funkcjonowania 3M GSC Poland we Wrocławiu firma co roku odnotowuje wzrost zatrudnienia.

– W ubiegłym roku urośliśmy o 20 proc.. Nasi pracownicy zostają z nami na dłużej, mamy niższy wskaźnik rotacji niż średnia rynkowa dla branży SSC. Jesteśmy stabilnym miejscem pracy – dodaje Anna Majer, HR manager w 3M GSC Poland.

Kogo szuka, co oferuje

W obszarze IT Service Desk 3M GSC Poland zatrudnienie znajdzie około 40 osób, które będą odpowiedzialne za wsparcie innych pracowników w obszarze IT. Analitycy działu obsługi klienta IT będą z Wrocławia obsługiwać obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, dlatego wartościowa będzie znajomość takich języków jak niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, rosyjski, szwedzki czy holenderski.

Czytaj więcej: Umowy z pracownikiem można zawierać online. Są jednak pewne warunki

– Analityk działu obsługi klienta IT lubi słuchać, łatwo nawiązuje kontakt z innymi ludźmi, ma dużo energii, szybko się uczy. Dysponuje również pewną wiedzą techniczną, która pomoże błyskawicznie rozwiązywać problemy – chodzi głównie o środowiska Office365 i Apple/iOS, a także działanie sieci internetowych czy połączeń zdalnych – mówi Bartłomiej Wojnar, IT senior operations manager w 3M GSC Poland.

Pracownicy 3M GSC Poland mogą liczyć m.in. na spersonalizowany program szkoleń, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie zdrowotne, udział w autorskim programie emerytalnym oraz dofinansowanie studiów czy zakup akcji pracowniczych. Mogą też doskonalić swoje zdolności językowe oraz włączać się w wiele inicjatyw i akcji integracyjnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.