Te branże już nie płączą po sklepach zamkniętych w niedzielę

Już od 4-5 tygodni zapowiada się świetny sezon piwa, lodów i mięsa. Chwilo trwaj - mówią producenci. Zamiast boomu jest jednak stabilnie rosnąca sprzedaż.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Te branże już nie płączą po sklepach zamkniętych w niedzielę

"Puls Biznesu" pisze, że długi weekend majowy to tradycyjny początek sezonu dla browarników, producentów lodów i różnych mięs. W tym roku pierwsze grillowe zapachy rozchodziły się już w kwietniu i sezon trwa już ponad miesiąc. Będą więc produkcyjne, sprzedażowe i konsumpcyjne rekordy - podaje "PB".

"Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że to będzie świetny sezon dla małych browarów (...)." - mówi dla "Pulsu Biznesu" Andrzej Olkowski, prezes Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich.

Czytaj też: Piwowar - tradycyjny zawód z przyszłością. Gdzie się go uczyć?

Według PB, także najwięksi spodziewają się dobrego sezonu. "Danych sprzedażowych za kwiecień jeszcze nie mamy, ale dobra pogoda i słaby zeszłoroczny kwiecień sprawiają, że spodziewamy się lepszej sprzedaży w tym roku" - dodaje Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego.

Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia, przyznaje, że wraz z piwem ruszyły zwiększone zakupy mięsne. Według niego sprzedaż rozkręca się stopniowo, coraz większy ruch firma notuje od około czterech tygodni.

"Kwiecień był piękny i oby pozwolił nadrobić to, co tracimy przez niehandlowe niedziele" - mówi Zbigniew Grycan, właściciel Lodziarni Firmowych Grycan. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.