Tauron zakończył realizację strategicznego programu w segmencie dystrybucji. Dzięki niemu zostały m.in. ujednolicone standardy i struktury organizacyjne w spółce.

Najważniejszym osiągnięciem programu Jedna Dystrybucja jest stworzenie z różnorodnych organizacji mających bogactwo wielu tradycji jednego spójnego organizmu o wspólnej kulturze organizacyjnej.
Program Jedna Dystrybucja uruchomiony został w 2016 roku. Stanowił kontynuację wyzwań reorganizacyjnych w obszarze dystrybucji, które zapoczątkował projekt pn. Wdrożenie modelu biznesowego Tauron Dystrybucja
- Osiągnięcie celów i założeń Programu to sukces pracowników obszaru dystrybucji. Wspólna struktura organizacyjna, jednolite procesy i osiągnięte cele projektów optymalizacyjnych stanowią solidną podstawę dalszego rozwoju segmentu dystrybucji oraz całej Grupy Tauron - podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu ds. klienta i wsparcia korporacyjnego w Tauron Polska Energia.
Przeczytaj więcej w materiale WNP.PL


KOMENTARZE (0)