PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Polacy chcą repolonizacji mediów

Ponad połowa Polaków popiera pomysł ograniczenia zagranicznego kapitału w polskich mediach. Pomysł najchętniej popierają osoby aktywne zawodowo.

  • Autor: AT
  • 5 kwi 2017 11:33
Polacy chcą repolonizacji mediów
Ograniczenie zagranicznego kapitału w polskich mediach popiera blisko 60 proc. Polaków (fot. pixabay.com)
REKLAMA

• 60 proc. Polaków popiera ograniczenie zagranicznego kapitału w polskich mediach.

• Pomysł wspierają głównie osoby aktywne zawodowo i zwolennicy rządu.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

• Przeciwko są głównie osoby dobrze sytuowane i zadowolone ze swojej sytuacji materialnej.

Ograniczenie zagranicznego kapitału w polskich mediach popiera blisko 60 proc. Polaków i 78,5 proc. zwolenników rządu – wynika z sondażu opublikowanego przez portal Wirtualne Media.

Pomysł repolonizacji najchętniej popierają osoby aktywne zawodowo (63 proc.) i osoby w wieku 42-51 lat (68 proc.), a także studenci (50,5 proc.) i emeryci (58 proc.). Wśród zwolenników rządu za repolonizacją mediów opowiada się aż 78,5 proc.

Czytaj też: Dziennikarze zmuszeni do publikowania krytycznych ocen

Inicjatywa ta najbardziej nie podoba się osobom dobrze sytuowanym i zadowolonym ze swojej sytuacji materialnej. W tej grupie pomysł PiS popiera 42 proc. Z kolei w małych miastach jest więcej przeciwników repolonizacji (52 proc.) niż zwolenników (48 proc.) - podają Wirtulane Media.

Badanie przeprowadził dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) na panelu Ariadna metodą CAWI w dniach 24-28 marca br. Próba ogólnopolska osób powyżej 18. roku życia (N=1044).

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polacy chcą repolonizacji mediów

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA