PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Disneyland ogłasza nowy "genderowy" dress code dla pracowników

  • Kalina Olejniczak
    KO
  • 16 kwi 2021 15:30

Disneyland zmienił zasady dotyczące wyglądu pracowników. Do lamusa odchodzą regulacje dotyczące np. długości włosów czy bokobrodów. Będzie inkluzywnie.

Disneyland ogłasza nowy "genderowy" dress code dla pracowników
Pracownicy Disneylandu bedą mogli np. malować paznokcie niezależnie od płci (fot. disneyland.disney.go.com)
REKLAMA

Firma ogłosiła nowe zasady dresscode. Pracownicy mają teraz łatwiej wyrażać siebie, swoją tożsamość płciową i kulturę.

 – Chcemy, by nasi pracownicy czuli przynależność do miejsca, w którym pracują. To oznacza tworzenie środowiska, w którym każdy czuje się jak u siebie, uwzględniając swoje doświadczenia, perspektywy i kulturę – poinformowała firma w komunikacie.

Jak podkreślono, do czterech filarów, jakimi do tej pory kierowały się parki rozrywki Disneya: bezpieczeństwa, życzliwości, widowiskowości i wydajności dojdzie teraz inkluzywność.

Nowe wytyczne zakładają większą elastyczność pracodawcy wobec "form osobistej ekspresji". Chodzi np. o takie elementy jak fryzura, makijaż, manicure, biżuteria i ubranie związane z wyrażaniem tożsamości płciowej. Można np. będzie malować paznokcie niezależnie od płci.

Wcześniej wytyczne zawarte w tzw. Disney Look zawierały szczegółowe zasady dotyczące np. długości męskich włosów i bokobrodów.  Wytyczne dotyczyły też fryzur i kolorów włosów u kobiet.

Fryzury nadal muszą mieć jednak naturalnie występujący odcień. Jasne różowe, zielone i niebieskie włosy nie będą niedozwolone. Lakier do paznokci musi być w jednolitym kolorze, bez żadnych ozdób.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Disneyland ogłasza nowy "genderowy" dress code dla pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Morozowski Pawlik 2022-11-15 08:27:49

    P*y

  • Realista 2021-04-17 11:44:50

    Jak mawiają Amerykanie "get woke go broke" ! Taki będzie finał działalności tej firmy, ideologiczne opętanie ją zniszczy.

REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA