Wybrano najlepszych telemarketerów 2016 r.

Grzegorz Maliszewski, Filip Gotkiewicz, Magdalena Król, Marcin Ingersleben i Marcin Grabski zostali wybrani Telemarketerami Roku 2016.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Wybrano najlepszych telemarketerów 2016 r.

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

23 cze 2016 9:56


Rywalizacja o tytuł Telemarketera Roku trwała prawie 3 miesiące. Wzięło w niej udział blisko 180 konsultantów reprezentujących 30 firm, z których ponad 1/3 stanowiły firmy z branży finansowej. Do finału przeszło 25 telemarketerów, którzy w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB przez trzy dni prezentowali umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi telefonicznej. Jury wybrało pięciu zwycięzców.

Windykacja:

Grzegorz Maliszewski, BEST – zwycięstwo

Damian Wiśniewski, Bank BPH – wyróżnienie

Obsługa klienta:

Filip Gotkiewicz, Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo

Dorota Dzwonkowska, Bank BPH – wyróżnienie

Inne projekty:

Magdalena Król, Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo

Helpdesk:

Marcin Ingersleben, Centrum Bankowości Bezpośredniej – zwycięstwo

Sprzedaż outbound:

Marcin Grabski, T-Mobile – zwycięstwo

Artur Zając, UPC – wyróżnienie

Konkurs, poza wyłonieniem najlepszych telemarketerów i pracowników infolinii w Polsce, ma na celu promocję tego zawodu i podkreślanie jego wpływu na efektywność sprzedażową i marketingową firm. Jury konkursu oceniało merytoryczne przygotowanie do rozmowy, umiejętność nawiązania kontaktu z klientem, zgromadzenia informacji i zastosowania narzędzi kontrolowania rozmowy, a także poprawność języka wypowiedzi i pracę głosem. Poszukiwano telemarketera, który łączy skuteczność sprzedażową z pewną wrażliwością na klienta, na jego potrzeby. Kogoś, kto umie się dobrze dostosować do klienta. Kto zabłysnął dużą naturalnością i doskonałą umiejętnością słuchania.

– Wyniki konkursu „Telemarketer Roku” potwierdzają, że Call Center Banku Pekao wyznacza standardy obsługi klienta. W tym roku nasi pracownicy, Filip Gotkiewicz, Magdalena Król i Marcin Ingersleben wygrali we wszystkich kategoriach, w których wystartowaliśmy. To dla nas nie tylko ogromne wyróżnienie, ale przede wszystkim zachęta do dalszej pracy i podnoszenia jakości naszych usług. Z pewnością nie będzie to łatwe zadanie, ale jestem pewny, że z tak dobrym zespołem jesteśmy w stanie mu sprostać – mówi Piotr Jarosz, prezes Call Center Banku Pekao.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.