PARTNER PORTALU partner portalu

Benefity dla pracowników tymczasowych. Co oferują pracodawcy?

Bezpłatne zakwaterowanie, ciepłe posiłki, dofinansowanie dojazdów lub darmowy transport do pracy i dodatkowa opieka zdrowotna to najpopularniejsze z benefitów, o które pytają pracownicy tymczasowi już podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Benefity dla pracowników tymczasowych. Co oferują pracodawcy?

  • Bezpłatne zakwaterowanie jest jednym z dodatków, o które w czasie rekrutacji najczęściej pytają kandydaci do pracy tymczasowej.
  • Kolejnym z oczekiwań są bezpłatne, ciepłe posiłki w pracy.
  • Mile widziany jest również bezpłatny transport lub dofinansowanie do dojazdów.
  • Listę zamyka dodatkowa opieka zdrowotna.

Jak wynika z raportu Polskiego Forum HR, firmy członkowskie PFHR zatrudniały ok. 256,5 tys. osób (szacunkowe dane dla całego rynku to około 772 tys. osób). Chociaż benefity oferowane pracownikom tymczasowym nie są jeszcze standardem to ich popularność rośnie, a kandydaci do tego typu pracy coraz częściej pytają o nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Oczekiwania kandydatów

Bezpłatne zakwaterowanie jest jednym z dodatków, o które w czasie rekrutacji najczęściej pytają kandydaci do pracy tymczasowej. Ten benefit jest ważny zarówno dla przyjeżdżających do Polski obcokrajowców, jak i Polaków gotowych na przeniesienie w inny region naszego kraju w związku z oferowaną pracą tymczasową.

Kolejnym z oczekiwań są ciepłe posiłki w pracy, za które zatrudniony czasowo nie będzie musiał ponosić żadnych kosztów. Mile widziany jest również bezpłatny transport lub dofinansowanie do dojazdów pozwalające ograniczyć niemałe wydatki przeznaczane na dotarcie do miejsca pracy.

Listę zamyka dodatkowa opieka zdrowotna, dzięki której pracownik w każdej chwili będzie mógł skorzystać z pomocy lekarza i szybciej wrócić do zdrowia. Wymienione dodatki są nie tylko najpopularniejsze wśród rekrutowanych kandydatów, stanowią również pakiet benefitów często oferowanych przez zatrudniających.

- Pracodawcy tymczasowi tworzą programy świadczeń pracowniczych, czasem bardzo rozbudowane i nie zawsze trafione. Planując tego typu pakiety należy mieć świadomość faktycznych potrzeb zespołu. Ta kwestia jest niezwykle ważna, jeśli chcemy by benefity spełniły swoje zadanie - mówi Ewa Błaszczyńska, dyrektor ds. rozwoju rekrutacji klientów strategicznych Progres HR.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.