Ruszył nabór wniosków do drugiej edycji konkursu People Innovation. To wydarzenie stworzone z myślą o propagowaniu dobrych praktyk z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.

- Innowacja to niekoniecznie rewolucyjna zmiana na miarę zautomatyzowanych rozwiązań, opartych na sztucznej inteligencji - podkreśla pomysłodawca konkursu Artur Dzięgielewski, head of HR & accounting w SmartLunch. - Najważniejsze, aby wprowadzona zmiana pozytywnie wpływała na wszystkich interesariuszy danego procesu.
W ubiegłorocznej edycji konkursu udział wzięło 58 firm, które zgłosiły projekty dotyczące wprowadzania nowych benefitów, poprawy komunikacji wewnętrznej, rozwoju pracowników czy programów motywacyjnych. Udział w konkursie wzięły firmy reprezentujące różne branże, m.in. Orange, PKP, Traffit, Credit Agricole Bank, czy Wielton.
- Pozytywnie zaskoczyło nas bardzo duże zainteresowanie konkursem - przyznaje Mateusz Tałpasz, CEO SmartLunch. - To niepowtarzalna okazja dla firm, by mogły podzielić się z rynkiem dobrymi praktykami. Sami jesteśmy pionierami w branży B2B food delivery i można powiedzieć, że zmianę i innowację mamy w naszym firmowym DNA. Tym bardziej cieszymy się, że możemy promować innowacje poprzez konkurs People Innovation.
Zobacz: Realne działania zamiast deklaracji. Pracodawcy stanęli na wysokości zadania
Projekt do konkursu People Innovation może zgłosić każdy, kto wdraża dobre praktyki w obszarze kapitału ludzkiego, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na www.peopleinnovation.pl
Przyjmowanie konkursowych wniosków trwa do 4 września. Do 18 września członkowie kapituły wybiorą 20 najlepszych projektów, które opublikowane zostaną w e-booku wydanym po wydarzeniu. Top 10 projektów zaprezentowane zostanie podczas konferencji zaplanowanej na 18 października 2022.


KOMENTARZE (0)