PARTNERZY PORTALU

Docenianie nie musi być kosztowne. Często wystarczą słowa

Dziś 5 marca 2021 r. – Dzień Docenienia Pracownika. Nationale-Nederlanden, AmRest, MediaMarkt, Lidl, Biedronka pokazują, jak doceniać pracowników i dlaczego warto to robić.

Docenianie nie musi być kosztowne. Często wystarczą słowa
Ci, którzy są doceniani, czują się bardziej zadowoleni ze swojej pracy (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Osoby, które są doceniane, czują się bardziej zadowolone ze swojej pracy - a jak wiadomo nie ma lepszego ambasadora firmy niż usatysfakcjonowany pracownik. 
  • 88 proc. pracowników mówi, że wystarczy zwykłe „dziękuję”, 85 proc. chciałoby pozytywnej informacji typu „dobra robota”, a 76 proc. podziękowania na forum firmy lub zespołu - wynika z badania Preeshare, AmRest i HRM Institute.
  • Zauważanie wysiłków pracowników sprawia również, że mają oni więcej energii do działania, poczucie sensowności pracy oraz więcej satysfakcji z wykonywanych zadań.

Pod koniec 2020 r. sieć Lidl Polska przeprowadziła kampanię, w której podziękowała swoim pracownikom za pracę podczas ostatniego, wyjątkowo trudnego roku. Bohaterami byli ambasadorzy marki - pracownicy, którzy na co dzień pracują w sklepach.

- Docenienie w obecnych czasach ma jeszcze większe znaczenie. Naszymi działaniami chcemy podkreślić, że jesteśmy wdzięczni pracownikom za ich codzienną pracę. Są naszymi bohaterami. Wiemy, jak dużo wysiłku oraz zaangażowania wkładają w to, aby codzienne zakupy były dla milionów Polaków bezpieczne oraz odbywały się bez zakłóceń. W ramach podziękowań już w listopadzie wręczyliśmy pracownikom bony świąteczne, teraz wyrażamy naszą wdzięczność przy pomocy nowej kampanii - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR Lidl Polska.

Podobną akcję w tym samym czasie rozpoczęła Biedronka. W telewizji pojawił się nowy spot, którego głównymi bohaterami są pracownicy. Miał być to ukłon w stronę tych, którym w minionym, tak trudnym i niezwykłym, roku Biedronka zawdzięcza najwięcej.

- Jest dla nas jasne, że za sukcesem Biedronki zawsze stała wytrwała praca tysięcy pracowników. W czasach pełnych wyzwań i niepewności, ten wysiłek i jego wartość stały się jeszcze bardziej widoczne. Dziękujemy za to przede wszystkim poprzez wyjątkowe benefity dla zatrudnionych w naszej sieci. Mam nadzieję, że nowa kampania sprawi, że wysiłek naszych pracowników będzie widoczny dla klientów, a pracownicy naszej sieci zostaną odpowiednio uhonorowani - wyjaśnia Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu sieci Biedronka.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Docenianie nie musi być kosztowne. Często wystarczą słowa

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Paulina 2021-03-12 15:19:52

    Mamy dobrego szefa, on coraz nas docenia. Finansowo i nie tylko. Ostatnio nam zorganizował konkurs na to kto napisze najlepszy projekt. Warto było rywalizować, bo nagrodą były 2 vouchery na lot w tunelu aerodynamicznym w wielkopolsce.

REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA