Link4 i PZU znalazły się wśród towarzystw ubezpieczeniowych nagrodzonych w tegorocznej edycji plebiscytu Lamparty Biznesu - poinformowała dyrektor marketingu w Link4 Patrycja Kotecka.

Wyjaśniła, że Link4 doceniono przede wszystkim za świetny marketing.
"Bardzo się cieszymy, że nasza praca została doceniona (...). Oprócz nagród mamy też coraz lepsze wyniki sprzedaży" - poinformowała Kotecka.
"Pozyskaliśmy też dla naszej firmy 150 tysięcy nowych klientów. Lampart Biznesu to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie. Będziemy nadal ciężko pracować, aby wyniki w przyszłym roku były jeszcze lepsze" - dodała.
"Ten plebiscyt różni się od innych tym, że zwycięzców wskazują pracownicy branży. Oczywiście nie mogą głosować na samych siebie. Ale w związku z tym, to bardzo ważna nagroda dla tego środowiska" - powiedział cytowany w komunikacie Krzysztof Siekierski, Client Service Director w TNS Polska, które było organizatorem konkursu.


KOMENTARZE (0)