PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Tańszy bilet na komunikację miejską nowym benefitem? ZTM zachęca firmy do swojej akcji

Zamiast prywatnym samochodem, często w pojedynkę, komunikacja miejska. Taką wizję poruszania się po Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii pracowników firm mieszczących się na jej terenie ma Zarząd Transportu Metropolitalnego. W tym celu przygotował specjalną ofertę dla firm.

  • Autor:KDS
  • 21 wrz 2020 14:55
Tańszy bilet na komunikację miejską nowym benefitem? ZTM zachęca firmy do swojej akcji
Stoisko w biurowcu TDJ. (fot. ZTM)
REKLAMA
  • Specjalna oferta dla pracodawców to inicjatywa rozpoczęta przez ZTM w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu
  • Pierwszym partnerem ZTM została firma TDJ. W ramach promocji projektu w biurowcu .KTW uruchomiono stoisko informacyjne ZTM.
  • Współpraca organizatora transportu publicznego z pracodawcami ma wymiar promocyjny – ZTM przyznaje tytuł partnera oraz finansowy – przy większym zamówieniu biletów miesięcznych może zostać przyznany rabat.

ZTM, działając w duchu społecznej odpowiedzialności biznesu, postanowił nawiązać współpracę bezpośrednio z przedsiębiorcami działającymi na terenie Metropolii i stworzył specjalną ofertę, która ma zachęcić jak największą liczbę mieszkańców do korzystania z komunikacji miejskiej. Nie jest przypadkiem, że propozycja metropolitalnego organizatora transportu pojawiła się właśnie teraz. 

W ramach programu w promocję transportu publicznego mają włączyć się poszczególne firmy. ZTM przyznawał będzie tytuł partnera, który łączy się z przeprowadzeniem akcji promocyjnej. Firma może również otrzymać możliwość zamieszczenia reklamy na nośnikach ZTM. Przedsiębiorstwa, które przystąpią do programu mogą zyskać dedykowaną obsługę, a nawet zniżki na zakup biletów.

- Chcemy w ten sposób nakłaniać przedsiębiorców do tego, aby ci przekonywali swoich pracowników do korzystania z komunikacji miejskiej - wyjaśnia Michał Wawrzaszek, rzecznik prasowy ZTM. Jak przekonuje, warto skorzystać z takiego rozwiązania, bo jest ono bardziej ekologiczne, rozwiązuje problemy z parkowaniem i jest to pewnego rodzaju benefit dla pracowników.

- Ponadto jest to element wpisujący się w wartości, które są podzielane przez nowoczesne, duże firmy. Z jednej strony chodzi m.in. o idee, np. troskę o planetę. Z drugiej strony o wyróżnienie się na rynku pracy - wylicza Wawrzaszek.

Dbanie o ekologię poprzez wybieranie alternatywnych środków transportu, tj. roweru czy właśnie komunikacji miejskiej, z roku na rok jest coraz popularniejsze. M.in. nieduża agencja reklamowa w mieście Christchurch w Nowej Zelandii wzięła sobie do serca pogląd, że aktywny fizycznie człowiek jest lepszym pracownikiem. W zeszłym roku poinformowała, że da 5 nowozelandzkich dolarów, jeśli pracownik codziennie będzie dojeżdżał do pracy rowerem. By zachęci do tej formy transportu, stawka po 6 miesiącach rośnie o drugie tyle i wyniesie 10 dolarów.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Tańszy bilet na komunikację miejską nowym benefitem? ZTM zachęca firmy do swojej akcji

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.