Serwis rekrutacyjny GoldenLine ogłosiła spore zmiany. Przedefiniowała swoją strategię oraz model biznesowy.

- GoldenLine jest serwisem rekrutacyjnym, który daje kandydatom możliwość stworzenia profilu zawodowego, otrzymania referencji od współpracowników i dostarcza opinii o pracodawcach.
- Swoje konta zawodowe ma na nim prawie 3 mln osób, ponad 80 tysięcy profili pracodawców.
- Spółka pod wodzą Tadeusza Kuropatwińskiego, nowego CEO Goldenline spółka ma przejść rewolucyjne zmiany.
Goldenline rozpoczął swoją działalność w 2005 roku. Był pierwszym polskich serwisem rekrutacyjnym. Do 2019 roku zdobył spore doświadczenie - od lidera na rynku po rywalizację z zachodnimi konkurentami. Przez lata jego sława nieco zgasła. Teraz pod wodzą nowego CEO ma się to zmienić. Kierunek zmian? Postawienie na cyfryzację. Goldenline chce wykorzystać cyfryzację do wspierania rozwoju ludzi i organizacji to ważny element działalności firmy, dlatego w nowej strukturze szczególny nacisk został położony na obszary e-commerce i technologii. Firma postawiała nie tylko na nowe treści na platformie, ale też wprowadziła jej nowy wygląd.
- W dobie transformacji technologicznej Goldenline chce być blisko ludzi i organizacji. Nad nowym modelem biznesowym i naszą platformą rozwoju zawodowego pracowaliśmy intensywnie przez ostatnie trzy miesiące. Zmiany wprowadzamy krok po kroku. Chcemy wspierać naszych użytkowników nie tylko w poszukiwaniu miejsca pracy, które da im satysfakcję, ale też dbać o nich podczas całej aktywności zawodowej. Ułatwimy i skrócimy dotarcie do wszystkiego, czego na tej drodze potrzebują - tłumaczy Tadeusz Kuropatwiński, prezes zarządu Goldenline, który rozpoczął pracę w platformie w lipcu 2019. Przeszedł tam z fintechu Billon.
Jak dodaje, by to osiągnąć platforma zaprosiła do współpracy ekspertów i organizacje, które pomogą zadbać o rozwój ludzi. Wspólnie z Udemy, Software Development Academy, Wojciechem Herrą oraz CodersLab będą tworzone wartościowe treści i kursy edukacyjne. Goldenline dostarczy też kandydatom rzetelnych danych poprzez udostępnianie informacji o widełkach płacowych oraz zweryfikowanych opinii o pracodawcach.
Obecnie spółka posiada prawie 3 miliony użytkowników i ponad 80 tysięcy profili pracodawców.
Po zmianach nowe biuro Goldenline to kolorowe, dizajnerskie kanapy, dużo naturalnych elementów oraz zieleń. - Mamy do dyspozycji pięknie miejsce, w którym czujemy się wygodnie i swobodnie - mogliśmy przeczytać na ich profilu.


KOMENTARZE (0)