-
- •21 lis 2017 12:00
- Po wielu próbach stworzyliśmy wewnętrzny intranet "MyFuture", który wspiera dwustronną komunikację wewnętrzną w Future Processing. Nie jest to tylko narzędzie, za pomocą którego zarząd czy menedżerowie przekazują informacje. Chcemy, by każdy osoba z działu IT miała możliwość wypowiedzenia się na dany temat - mówi Jarosław Kacprzak z Future Processing.

Firmowe biuletyny, ogłoszenia czy maile powoli odchodzą w niepamięć. W dobie nowoczesnych technologii w komunikacji wewnętrznej najważniejsza jest szybkość działania i otwartość. Jednym ze sposobów udrożnienia komunikacji jest intranet.
- Jesteśmy firmą technologiczną, zatrudniającą inżynierów, dlatego też potrzeba systemowego rozwiązania była czymś naturalnym. Po wielu próbach stworzyliśmy wewnętrzny intranet "MyFuture", który wspiera dwustronną komunikację wewnętrzną w Future Processing. Nie jest to tylko narzędzie, za pomocą którego zarząd czy menedżerowie przekazują informacje. Chcemy, by każdy osoba w firmie miała możliwość wypowiedzenia się na dany temat - mówi Jarosław Kacprzak z Future Processing.
Zaletą intranetu jest także automatyzacja niektórych procesów związanych z HR-em (np. wysłanie zwolnień lekarskich i wniosków urlopowych), dzięki czemu pracownicy oszczędzają czas.
Czytaj też: Future Processing: Jak wygląda praca w gliwickiej firmie?
- Nie samą pracą człowiek żyje, dlatego też dzięki strefie "Newsfeed" nasi pracownicy mogą opowiedzieć o sprawach prywatnych. Przykładowo gdy ktoś wybiera się gdzieś i potrzebuje podwózki albo gdy ktoś ma coś do sprzedania, wówczas może poszukać wsparcia za pomocą intranetu. Można tam również dodawać zdjęcia, memy, a nawet suchary - komentuje Jarosław Kacprzak.
Jakie są jeszcze zalety wewnętrznego intranetu? Co dzięki otwartości i chęci słuchania zyskuje firma? O tym dowiecie się z nagrania wideo poniżej.



KOMENTARZE (0)