PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Prywatne rozmowy, social media, wizyty lekarskie. Co Polacy robią w pracy?

Aż 6 na 10 badanych przyznało bowiem, że na załatwianie prywatnych spraw w pracy przeznacza do 30 minut dziennie. Na co poświęcają ten czas?

  • Autor: jk
  • 11 gru 2018 12:57
Prywatne rozmowy, social media, wizyty lekarskie. Co Polacy robią w pracy?
9 na 10 ankietowanych potwierdziło, że w godzinach pracy rozmawia z kolegami i współpracownikami na tematy niezwiązane z obowiązkami zawodowymi. (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Z badania Michael page wynika, ze 27 proc. respondentów poświęca na sprawy prywatne do godziny, a prawie 11 proc. jeszcze więcej czasu.
  • 60 proc. respondentów w godzinach wykonywania obowiązków służbowych wysyła prywatne maile.
  • Z kolei do przeglądania w pracy kanałów social media – Facebook, Twitter, Instagram itp. – przyznało się ponad 47 proc. pracowników.

Jak wynika z badania „Życie w pracy” firmy rekrutacyjnej Michael Page, granice pomiędzy tym, co tworzy sferę życia zawodowego i tego, co stanowi część prywatną zacierają się. Dotyczy to zarówno czasu wolnego poświęcanego przez pracowników na czynności zawodowe, jak i czasu pracy przeznaczanego na zajęcia niezwiązane z pracą.

Aż 6 na 10 badanych przyznało bowiem, że na załatwianie prywatnych spraw w pracy przeznacza do 30 minut dziennie. 27 proc. respondentów poświęca na to do godziny, a prawie 11 proc. jeszcze więcej czasu.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czytaj też: Kradzieże w polskich firmach to codzienność. Co może zrobić firma?

9 na 10 ankietowanych potwierdziło, że w godzinach pracy rozmawia z kolegami i współpracownikami na tematy niezwiązane z obowiązkami zawodowymi. Niecałe 80 proc. w tym czasie załatwia również swoje prywatne sprawy – np. organizuje wizyty u lekarza. Z kolei 67 proc. w pracy poszukuje także informacji dotyczących życia prywatnego.

60 proc. respondentów w godzinach wykonywania obowiązków służbowych wysyła prywatne maile – 9 proc. wykorzystuje w tym celu służbową pocztę. Natomiast, 57 proc. rozmawia przez telefon z przyjaciółmi i rodziną, a nieco ponad połowa używa do tego również chatów i smsów. Z kolei do przeglądania w pracy kanałów social media – Facebook, Twitter, Instagram itp. – przyznało się ponad 47 proc. respondentów.

Niespełna 3 godziny wydajnej pracy

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Prywatne rozmowy, social media, wizyty lekarskie. Co Polacy robią w pracy?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.