PARTNERZY PORTALU

Pracuj.pl w nowej odsłonie. Oto co się zmieniło

  • km
  • 19 sty 2023 10:32

Intuicyjny interfejs, rozwinięte wsparcie sztucznej inteligencji, lepsze wyszukiwanie i łatwiejsze aplikowanie o pracę to według Pracuj.pl kluczowe cechy nowej odsłony tego serwisu

Pracuj.pl w nowej odsłonie. Oto co się zmieniło
Przed wdrożeniem nowej odsłony serwisu przeprowadzono m.in. 2601 ankiet i 84 wywiady z użytkownikami (fot. mat. pras.)
REKLAMA

Pracuj.pl wprowadza zmiany oparte na trzech kluczowych filarach. Pierwszym z nich jest bardziej intuicyjny interfejs strony. Drugi to ulepszone mechanizmy i filtry wyszukiwania ofert oraz lepsze wykorzystanie mechanizmów rekomendacji bazujących na sztucznej inteligencji. Trzecią kluczową zmianą w Pracuj.pl jest rozwinięcie mechanizmu „łatwego aplikowania” (eng. easy apply), upraszczającego dodatkowo proces zgłaszania się do rekrutacji.

Przed wdrożeniem nowej odsłony serwisu przeprowadzono m.in. 2601 ankiet i 84 wywiady z użytkownikami, spotkania z klientami, dwa warsztaty kreatywne oraz audyty i analizy produktów sprzedażowych.

- Już teraz dostrzegamy pierwsze sygnały skuteczności wdrożonych rozwiązań. Ponad 50 proc. aplikacji o pracę w serwisie generują oferty korzystające z mechanizmów AI (sztucznej inteligencji). Blisko 70 proc. umożliwia łatwe aplikowanie, wykorzystujące gotowe CV użytkowników, bez konieczności wypełniania dodatkowych formularzy. To konkretne liczby, stojące za nowym designem serwisu, większą personalizacją oraz wsparciem technologii - wyjaśnia Paweł Moszyński, dyrektor ds. strategii i rozwoju produktu w Grupie Pracuj.

Zobacz: Noworoczne postanowienia Polaków mogą nie spodobać się pracodawcom

Nowa odsłona Pracuj.pl daje pracodawcom dodatkowe możliwości dotarcia do kandydatów. Istotną rolę pełnią algorytmy analizujące zachowania i preferencje użytkowników, pomagające w łączeniu firm z dopasowanymi do nich kandydatami – odpowiadają już za ponad połowę aplikacji o pracę w serwisie. 

- Z analiz wiemy, że znacząco zwiększyło to nie tylko liczbę CV, ale też udzielanych odpowiedzi na pytania firm. To pokazuje, że uproszczenie jest korzystne dla wszystkich uczestników procesu rekrutacyjnego. Użytkownicy, z którymi testowaliśmy stronę, postrzegają ją jako bardziej dostępną, spójną wizualnie i  przyjazną dla osób szukających pracy, niezależnie od specyfiki stanowiska - komentuje Monika Seroka, product discovery & design manager w Grupie Pracuj.

Przeczytaj: Rekrutacja w stylu science fiction. To już się dzieje

Strona została dodatkowo dopasowana do obsługi na urządzeniach mobilnych zgodnie z zasadą „mobile first”. Według danych Gemiusa za pomocą smartfonów z sieci korzysta 63 proc. Polaków.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pracuj.pl w nowej odsłonie. Oto co się zmieniło

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA