Pracownicy w roli projektantów. Zobacz nową siedzibę Aon

Cztery piętra, 10 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, ponad 60 sal do spotkań, pokoje relaksu oraz kilkadziesiąt alternatywnych miejsc do pracy poza biurkiem. To właśnie nowe biuro Aon, firmy świadcząca usługi z zakresu doradztwa i zarządzania ryzykiem.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Pracownicy w roli projektantów. Zobacz nową siedzibę Aon

W styczniu do nowego biura mieszczącego się na terenie krakowskiego kompleksu biurowego Enterprise Park przeniosło się ponad 1100 pracowników firmy Aon.

Projekt wnętrza jest realizacją wdrożonej w firmie koncepcji Activity Based Working. To styl pracy, który zakłada, że pracownicy nie mają na stałe przypisanych biurek, ale mogą swobodnie zmieniać stanowiska w zależności od upodobań, nastroju czy zadań do wykonania.

– Planując wystrój naszego nowego biura, wzięliśmy pod uwagę różnorodność pracowników Aon i za cel postawiliśmy sobie zapewnienie wszystkim optymalnych warunków do pracy. Stworzyliśmy środowisko, w którym każdy znajdzie miejsce dla siebie – mówi John Lyons, Aon Krakow Centre Location Lead.

Projekt wnętrza jest realizacją wdrożonej w firmie koncepcji Activity Based Working. (Fot. mat. pras.) Projekt wnętrza jest realizacją wdrożonej w firmie koncepcji Activity Based Working. (Fot. mat. pras.)

Dla pracowników dostępne są zarówno klasyczne przestrzenie open space, jak i biurka do pracy na stojąco z regulowaną wysokością, sofy z wyciszonymi ściankami, biurka-bieżnie, oraz pokoje bez technologii, sprzyjające rozmowie. Takie rozwiązania mają pomóc w budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników, rozwijać ich kreatywność i innowacyjność, a także wspierać współpracę i budowanie relacji.

Biuro zaprojektowane przez pracowników

Firma rozpoczęła realizację projektu nowego biura we wrześniu 2016. Poszczególne etapy projektowania i urządzania wnętrza poprzedziły konsultacje z pracownikami. Mogli oni ocenić dotychczasowe działania i zaproponować rozwiązania ułatwiające wykonywanie codziennych obowiązków. Mieli też wpływ elementy wystroju wnętrz nowego biura.

Firma Aon rozpoczęła realizację projektu nowego biura we wrześniu 2016. (Fot. mat. pras.) Firma Aon rozpoczęła realizację projektu nowego biura we wrześniu 2016. (Fot. mat. pras.)

– Jesteśmy zdania, że sami pracownicy najlepiej wiedzą, czego potrzebują, by poczuć się w miejscu pracy w pełni komfortowo. Dlatego to im oddaliśmy głos w wielu kwestiach, takich jak dobór mebli, nazewnictwo sal konferencyjnych, a także wyposażenie pokoi wellbeing – opowiada Ted Winterbottom, programme manager w Aon.

Podobał się artykuł? Podziel się!
Aon

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.