PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Pracownicy na billboardach. Uśmiechają się, bo muszą?

Eleganccy, wyprostowani i uśmiechnięci – agenci ubezpieczeniowi Pramerica Życie TUiR znów stali się gwiazdami kampanii reklamowej swojego pracodawcy.

Pracownicy na billboardach. Uśmiechają się, bo muszą?
fot. Andrzej Wawok, PTWP
REKLAMA

Agentów firmy Pramerica można było w październiku oglądać na billboardach w dwunastu największych miastach Polski. W Katowicach z plakatu uśmiechała się m.in. Monika Walenciak, Leszek Łytkowski czy Jolanta Jurkiewicz.

Nie tylko użyczyli oni swojego wizerunku na potrzeby kampanii, ale również zdradzili swoją tożsamość. Miało to swoje plusy.

Czytaj też: Pracownik czy aktor? Kto powinien być gwiazdą filmów korporacyjnych

– Dzięki reklamie odnalazła mnie moja dawna przyjaciółka, która zobaczyła mnie na billboardzie, stojąc na światłach. Od razu zadzwoniła do oddziału, żeby umówić się ze mną na spotkanie – dzieliła się swoimi doświadczeniami na łamach magazynu "Pramerica Life" pracująca we Wrocławiu Iwona Hańckowiak, Life Planner (bo tak swoich agentów nazywa firma).

Poza tym, przeglądając wypowiedzi innych uczestników kampanii, która trwa od 2009 r. – odnosi się wrażenie, że większość z nich postrzega swój udział w reklamie jako wyróżnienie ze strony firmy.

 Rozpiera mnie duma. To unikalne, że firma w ten sposób promuje i motywuje swoich najlepszych Life Plannerów – skomentował Leszek Łytkowski, Executive Life Planner z Warszawy, który na billboardach pojawił się nie tylko w tym, ale i w ubiegłym roku.

Jednak czy robienie z pracownika gwiazdy faktycznie jest dobrym pomysłem? A co, jeśli woda sodowa uderzy mu do głowy?

Czytaj też: Żeby przyciągnąć najlepszych, trzeba się dziś wysilić. Zwykłe ogłoszenie o pracę nie wystarczy

– Wiele zależy od komunikacji na linii pracodawca-pracownik i wytłumaczenia mu reklamowej roli, której ma się podjąć oraz wszystkich związanych z nią aspektów. Osoby biorące udział w reklamie powinny zostać wybrane w sposób przemyślany – przypadkowość niczym dobrym się nie skończy – tłumaczy Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający firmy Biuro Podróży Reklamy. – Powinny to być zatem osoby, które nie tylko mają odpowiednią prezencję, ale też odpowiednią świadomość – dodaje.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Pracownicy na billboardach. Uśmiechają się, bo muszą?

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • uczestnik kampanii 2016-02-01 19:12:10

    Żadnych profitów z udziału w kampanii nie bylo.To wielkie wyróżnienie moc w niej brać udział.

  • madryt 2014-11-18 11:57:37

    moja firma też wykorzystuje wizerunki pracowników, niby są porozumienia, ale właściwie nikt nie moze się sprzeciwić. Wydaje się jednak, że nikomu to nie przeszkadza, pracownicy nawet cieszą sie że mogą zaistnieć na stronie www i pokazać dzieciom jak wyglada ich praca. Poza tym zgode zawsze można wycofać. Tyle. Pozdrawiam

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.