Pracownicy firmy w nietuzinkowy sposób zaprezentowali swoje pasje

Pracownicy Grupy Progres pokazują swoje pasje.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Pracownicy firmy w nietuzinkowy sposób zaprezentowali swoje pasje

  • Grupa Progres, jeden z wiodących polskich podmiotów branży usług HR, zainicjowała kampanię wizerunkową o nazwie Jestem PRO.
  • Pracownicy firmy w nietuzinkowy sposób prezentują swoje pasje, które są istotnym elementem ich życia i spędzania wolnego czasu.
  • Akcja zapoczątkowana została z początkiem stycznia i potrwa do końca marca br.

 

Jestem PRO to kampania Grupy Progres, której celem jest pokazanie zwykłych i niezwykłych pasji oraz przybliżenie sylwetek pracowników firmy.

- W codziennej pogoni za realizacją kolejnych zadań i wyzwań trudno jest znaleźć wystarczającą przestrzeń do wzajemnego poznania się. Zwłaszcza, że w naszym przypadku mówimy już o grupie blisko 300 pracowników rozproszonych w kilkudziesięciu biurach w Polsce i za granicą. Postanowiliśmy więc taką przestrzeń świadomie wykreować. W projekcie Jestem PRO stawiamy na wzajemną integrację pracowników, ale też pokazanie ich wszechstronności i zainteresowań, które idą w parze z rozwojem w naszej organizacji – mówi Cezary Maciołek, wiceprezes Grupy Progres.

Czytaj też: Nowe propozycje zmian w Kodeksie pracy w ocenie branży ochrony

W projekt zaangażowanych zostało 12 pracowników firmy. Odbyli oni specjalnie zaaranżowaną sesję fotograficzną oraz wywiady, nagrywane były też krótkie filmy, w których przybliżali to, kim są i czym się interesują. Na potrzeby projektu powstała specjalna strona internetowa www.jestempro.pl, na której cyklicznie pojawiają się kolejne informacje i sylwetki osób.

Równolegle realizowane są działania promocyjne w kanałach społecznościowych (Facebook, Linked In oraz YouTube). Informacje na bieżąco trafiają także do wszystkich pracowników firmy za pośrednictwem intranetu. Ponadto w formie plakatów akcja zostanie zaakcentowana w centrali i oddziałach firmy, a także w biurach karier wybranych uczelni w całej Polsce.

Czytaj też: Pracodawca sprawdzi, czy pracownik był karany

Projekt ma charakter employer brandingowy. Jego celem jest wewnętrzna integracja zespołu, ale też podkreślenie roli pracownika w organizacji, jako osoby, poprzez przybliżenie jej charakteru i prywatnych zainteresowań. Kampania pośrednio pozwala też przybliżyć atmosferę i środowisko pracy. Działania zaplanowane zostały na 3 miesiące, potrwają do końca marca br.

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.