Pracownicy Grupy Progres pokazują swoje pasje.

- Grupa Progres, jeden z wiodących polskich podmiotów branży usług HR, zainicjowała kampanię wizerunkową o nazwie Jestem PRO.
- Pracownicy firmy w nietuzinkowy sposób prezentują swoje pasje, które są istotnym elementem ich życia i spędzania wolnego czasu.
- Akcja zapoczątkowana została z początkiem stycznia i potrwa do końca marca br.
Jestem PRO to kampania Grupy Progres, której celem jest pokazanie zwykłych i niezwykłych pasji oraz przybliżenie sylwetek pracowników firmy.
- W codziennej pogoni za realizacją kolejnych zadań i wyzwań trudno jest znaleźć wystarczającą przestrzeń do wzajemnego poznania się. Zwłaszcza, że w naszym przypadku mówimy już o grupie blisko 300 pracowników rozproszonych w kilkudziesięciu biurach w Polsce i za granicą. Postanowiliśmy więc taką przestrzeń świadomie wykreować. W projekcie Jestem PRO stawiamy na wzajemną integrację pracowników, ale też pokazanie ich wszechstronności i zainteresowań, które idą w parze z rozwojem w naszej organizacji – mówi Cezary Maciołek, wiceprezes Grupy Progres.
Czytaj też: Nowe propozycje zmian w Kodeksie pracy w ocenie branży ochrony
W projekt zaangażowanych zostało 12 pracowników firmy. Odbyli oni specjalnie zaaranżowaną sesję fotograficzną oraz wywiady, nagrywane były też krótkie filmy, w których przybliżali to, kim są i czym się interesują. Na potrzeby projektu powstała specjalna strona internetowa www.jestempro.pl, na której cyklicznie pojawiają się kolejne informacje i sylwetki osób.
Równolegle realizowane są działania promocyjne w kanałach społecznościowych (Facebook, Linked In oraz YouTube). Informacje na bieżąco trafiają także do wszystkich pracowników firmy za pośrednictwem intranetu. Ponadto w formie plakatów akcja zostanie zaakcentowana w centrali i oddziałach firmy, a także w biurach karier wybranych uczelni w całej Polsce.
Czytaj też: Pracodawca sprawdzi, czy pracownik był karany
Projekt ma charakter employer brandingowy. Jego celem jest wewnętrzna integracja zespołu, ale też podkreślenie roli pracownika w organizacji, jako osoby, poprzez przybliżenie jej charakteru i prywatnych zainteresowań. Kampania pośrednio pozwala też przybliżyć atmosferę i środowisko pracy. Działania zaplanowane zostały na 3 miesiące, potrwają do końca marca br.


KOMENTARZE (0)