PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Pracownicy chcą sami wybierać benefity. Firma odpowiada

MyBenefit digitalizuje dostęp do benefitów. Wprowadza zmiany w strategii firmy, które mają poprawić komfort korzystania z pozapłacowych benefitów za pośrednictwem internetu.

  • Autor:KDS
  • 9 paź 2020 11:33
Pracownicy chcą sami wybierać benefity. Firma odpowiada
Sytuacja spowodowana pandemią koronawirusa przewartościowała potrzeby pracowników i stała się dużym wyzwaniem dla działów HR. (Fot. shutterstock)
REKLAMA
  • Sytuacja spowodowana pandemią koronawirusa przewartościowała potrzeby pracowników i stała się dużym wyzwaniem dla działów HR. 
  • Transformacji uległy oczekiwania pracowników, którzy chcą mieć dostęp do benefitów i wybierać je online.
  • Największy w Polsce dostawca benefitów pracowniczych ogłosił, że również przechodzi digitalizacyjną przemianę.

Obecnie, według najnowszych badań Sedlak & Sedlak „Benefity w oczach pracowników w 2020 roku” aż 41,7 proc. respondentów nie może samodzielnie wybierać benefitów, jednak aż 89,8 proc. z nich chciałoby mieć taką możliwość. Jedynie 26,1 proc. ankietowanych może wybierać benefity online, reszta musi w tym celu zgłosić się do przełożonego, działu HR lub administracji.

Również opublikowany pod koniec sierpnia raport Activy „Przyszłość wellbeingu i benefitów pracowniczych: nowe porządki” wskazuje, że kafeteria benefitów rozumiana jako wymiana punktów na różne nagrody jest jednym z ważniejszych elementów, jakich od pracodawców oczekują pracownicy (48,2 proc.). Większość osób (niemal 74 proc.) uważa, że najważniejsze w obecnym pakiecie benefitowym powinno być elastyczne podejście do miejsca i czasu wykonywania pracy. Priorytetowe stało się oferowanie przez pracodawcę pakietu medycznego – wskazuje tak 73,3 proc. badanych. Z perspektywy pracodawcy wśród oferowanych benefitów nadal króluje pakiet medyczny (wzrost o 4 pkt. proc.) i karta Multisport.

Technologiczną ścieżkę rozwoju wybrała firma Benefit Systems, która uruchomiła kafeterię benefitów i planuje to narzędzie jeszcze lepiej dostosować do nowych realiów. To platforma internetowa, na której pracownicy sami będą mogli wybierać pozapłacowe benefity z wielu sektorów - sport, turystyka, rekreacja, zdrowie, kultura, rozrywka, zakupy, rozwój osobisty.

- Teraz – jeszcze bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – pracodawcy potrzebują wsparcia w budowaniu zaangażowania pracowników w wykonywaną pracę. Ważne jest więc dostarczenie działom HR innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą sprawnie działać firmom w nowej rzeczywistości. Dzięki temu będą mogły skutecznie dbać o dobrostan pracowników i ich pozytywną motywację - komentuje Jolanta Rycerz, prezes MyBenefit.

Nowa strategia MyBenefit zakłada, że użytkownicy kafeterii benefitów pracowniczych otrzymają spersonalizowane produkty i usługi dostępne online prosto i szybko. Firma podkreśla również rolę innowacyjnych rozwiązań technologicznych we wspieraniu zrównoważonego rozwoju pracowników i dbania o ich zdrowy i aktywny styl życia.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pracownicy chcą sami wybierać benefity. Firma odpowiada

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.