PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Praca to już nie 8 godzin przy biurku. To wyzwanie dla nowoczesnych biur

W ostatnich latach trend work - life balance, czyli równowaga między życiem i pracą nabrał na sile i wyraźnie przeniósł się nie tylko na działania prospołeczne w korporacjach, ale także na zaangażowanie pracowników w „życie” firmy. Zmiany odpowiadają nie tylko na potrzeby samego kierownictwa, ale całego zespołu, a nawet poszczególnych działów.

Praca to już nie 8 godzin przy biurku. To wyzwanie dla nowoczesnych biur
Royal Bank of Scotland (RBS). Z jednej strony instytucja przywołująca na myśl sztywne skojarzenia i panujące w niej zasady, z drugiej zaś – proinnowacyjne i wpisujące się w obecne trendy aranżacji przestrzeni miejsce pracy. fot. mat. RBS
REKLAMA

Współczesne projekty biur mają być nie tylko miejscem do pracy, ale pobudzać kreatywność, redukować stres, dać poczcie komfortu i spokoju - czytamy w serwisie Propertynews.pl. Odchodzi się od myślenia o miejscu pracy, jako o biurku przy którym na sztywno spędza się 8 godzin. Standardem stał się podział przestrzeni pełniący poszczególne funkcje, jak np. przestrzeń gastronomiczna, miejsce do odpoczynku z wygodnymi sofami i fotelami, czy sale konferencyjne zawierające pełen sprzęt audio-video. Niektórzy idą jednak o krok dalej.

Doskonałym przykładem firmy, w której zachodzą takie zmiany jest Royal Bank of Scotland (RBS). Z jednej strony instytucja przywołująca na myśl sztywne skojarzenia i panujące w niej zasady, z drugiej zaś – proinnowacyjne i wpisujące się w obecne trendy aranżacji przestrzeni miejsce pracy. Modernizacja biura zaczęła się od organizacji sesji fokusowych zarządu z pracownikami, podczas których zgłaszali swoje pomysły, mówili co jest dla nich komfortowe i czego dokładnie potrzebują, by czuć się lepiej. Wszystkiemu przysłuchiwała się firma zajmująca się aranżacją przestrzeni.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Zmieniliśmy podejście i zaangażowaliśmy pracowników w podejmowanie decyzji przekazując im część kompetencji, które do tej pory należały do Zarządu. Chcieliśmy, by miejsce pracy stało się przyjazne i spełniało ich oczekiwania. Natomiast firma zewnętrzna po udziale we wspólnych warsztatach, przygotowała projekty dopasowane do konkretnych potrzeb ludzi – mówi Anton Krasheninnikov, Project Manager odpowiedzialny za office redecoration & renovation z National Westminister Bank w Polsce.

W efekcie końcowym wyszło z tego kilka elementów, o który przeczytać można w serwisie Propertynews.pl: Warto inwestować w nowoczesne biuro

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Praca to już nie 8 godzin przy biurku. To wyzwanie dla nowoczesnych biur

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.