×

Subskrybuj newsletter
pulshr.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
PARTNERZY PORTALU

Polskie gwiazdy employer brandingu

  • Autor: jm
  • Opublikowano: 24 cze 2013 21:01

Kto najlepiej sobie radzi z budowaniem wizerunku pracodawcy w Polsce i staje się tym samym atrakcyjnym pracodawcą? HRStandard.pl wraz z Employer Branding Institute wyłonił w drugiej edycji swojego konkursu gwiazdy employer brandingu.

Polskie gwiazdy employer brandingu
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 23 września 2022
REKLAMA

- Tegoroczna edycja pokazała, że poziom działań employer branding'owych w Polsce jest coraz wyższy, a konkurencja w tym roku była naprawdę bardzo wyrównana. Świadczyć może o tym fakt, że jury nie wskazało jednogłośnie kampanii, która zasłużyła na wyróżnienie specjalne w konkursie - mówi Barbara Zych z Employer Branding Institute.

Poznajmy zatem laureatów. 

Najlepszą kampanią Employer Branding wykazała się firma Luxoft. Wśród wyróżnionych pojawiły się firmy: BRE Bank z kampanią "Bankowe talenty" i Ernst&Young z "Dzień dobry pełen wyzwań".

Jeronimo Martins Polska z kampanią "To proste!" zwyciężył w kategorii wewnętrznej kampanii EB. Wyróżnienie natomiast otrzymała firma K2 Internet za "Święta na kartonach".

Najlepszą stronę kariery stworzył BRE Bank ("Bankowe Talenty"), a najlepszymi materiałami rekrutacyjnymi poszczycił się Ernst&Young i K2 "Człowiek roku".

Natomiast grupa Żywiec zdecydowanie najlepiej ze wszystkich biorących w konkursie firm wykorzystuje w swojej kampanii social media.

 

Ernst&Young został również zwycięzcą w kategorii "Najlepsze wydarzenie offline". Było również jedno wyróżnienie - dla firmy Makro.

 


 

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Polskie gwiazdy employer brandingu
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Michał 2013-06-25 10:06:12

    Ciekawy artykuł warto Polecam także portal poświęcony Employer Brandingowi markapracodawcy.pl

REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl


REKLAMA