PKO BP przygotował nową kampanię reklamową. Oprócz reklam produktowych będzie sporo reklam wizerunkowych, z odwołaniami do historii Polski, a wszystko to w kontekście tegorocznego jubileuszu 100-lecia odzyskania niepodległości i przygotowań do setnej rocznicy istnienia PKO BP.
PKO BP rusza z nową kampanią i nowym konceptem komunikacji marketingowej. Pierwszy spot reklamowy zrobił Tomek Bagiński - czytamy w "Pulsie Biznesu".
Jak napisał "PB", bank przygotował nową kampanię reklamową, która ma ruszyć w poniedziałek (5 marca).
"Oprócz reklam produktowych będzie sporo reklam wizerunkowych, z odwołaniami do historii Polski, a wszystko to w kontekście tegorocznego jubileuszu 100-lecia odzyskania niepodległości i przygotowań do setnej rocznicy istnienia PKO BP, która stuknie w przyszłym roku" - czytamy w gazecie.
"Pokazujemy, jak silne związki łączą bank z Polską, że był on obecny we wszystkich kluczowych wydarzeniach w kraju" - mówi w "PB" szef marketingu PKO BP Michał Kuczmierowski.


KOMENTARZE (0)