Orbis i Accor ma nowe biuro. W jego aranżację włączyli się pracownicy

Orbis i Accor, grupa hotelowa w Polsce i Europie Wschodniej, wprowadziła się do nowych biur w Warszawie.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Orbis i Accor ma nowe biuro. W jego aranżację włączyli się pracownicy

  • W nowym biurze Orbisu i Accoru znajduje się strefa co-workingowa, która zajmuje 50 proc. powierzchni jednego piętra i nie posiada przypisanych miejsc pracy.
  • W biurze znajdują się biurka z elektryczną regulacją wysokości, co pozwala na zmianę pozycji podczas pracy i odciążenie kręgosłupa zmęczonego ciągłą pozycją siedzącą.
  • Na obu piętrach znajdują się duże i w pełni wyposażone kuchnie, chill-out room’y oraz tzw. coffee point’y.

Nowe biuro Orbisu i Accoru ma ponad 2 100 metrów kwadratowych wnętrz wynajętej powierzchni biurowej zlokalizowanej na dwóch piętrach w biurowcu Lumen. Atutem jest jego położenie w samym centrum Warszawy, dostęp do komunikacji miejskiej i kolejowej, dogodne połączenie z Lotniskiem Chopina oraz bliskość dodatkowych usług w bezpośredniej okolicy.

- Przy wyborze nowej lokalizacji i biura zależało nam na tym, aby nowa przestrzeń biurowa nie tylko pozytywnie wpływała na realizację celów zawodowych, ale również na relacje pomiędzy pracownikami. Stworzyliśmy nowoczesną i wygodną przestrzeń do pracy, opartą na aktywności oraz współpracy - wyjaśnia Sylwia PawełczykMaśluk, chief talent & culture officer grupy Orbis i Accor na Europę Wschodnią.

(Fot. mat. pras.) (Fot. mat. pras.)

Niestandardowe kolory i materiały

Nowe biura grupy Orbis i Accor w Warszawie wyróżnia dobór materiałów, kolorów i wzorów. Na ścianach znajdują się oryginalne fototapety, a posadzki pokryte są patchworkową wykładziną. Również strefy co-workingowe zostały wydzielone specjalnie zaprojektowanymi wykładzinami.

- Jesteśmy przede wszystkim hotelarzami i restauratorami. Grupa Orbis i Accor to dzisiaj właściciel i operator znanych oraz lubianych marek w Polsce takich jak Mercure, Sofitel, Novotel, ibis, ibis Budget, ibis Styles, MGallery czy sieci restauracji Winestone, które kojarzą się z pozytywną atmosferą, dobrze zaprojektowanymi i estetycznymi wnętrzami i profesjonalną obsługą. Nie ukrywam, że naszą ambicją było stworzenie biur w podobnym duchu – dodaje Sylwia Pawełczyk-Maśluk.

(Fot. mat. pras.) (Fot. mat. pras.)

Ergonomia, komfort i efektywna praca zespołowa

CZYTAJ DALEJ »
Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.