PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Nowy benefit w kafeterii MyBenefit. Pracownicy zyskali potrzebne wsparcie

W panującej obecnie sytuacji atmosfera niepewności u wielu osób wywołuje problemy natury emocjonalnej. Próby mierzenia się z nimi bez profesjonalnego wsparcia mogą doprowadzić do poważnych konsekwencji zarówno psychologicznych jak i społecznych, a w efekcie negatywnie wpływać nie tylko na pracę, ale również na stosunki rodzinne czy najbliższe otoczenie – mówi Grzegorz Święch, wiceprezes i partner w firmie szkoleniowej Nowe Motywacje, która wraz z platformą MyBenefit poszerzyła ofertę benefitów o psychologiczne wsparcie pracowników.

  • Autor: KDS
  • 25 lut 2021 13:08
Nowy benefit w kafeterii MyBenefit. Pracownicy zyskali potrzebne wsparcie
Obecnie na platformie zarejestrowanych i zweryfikowanych jest już ponad 30 specjalistów, a kolejnych 70 jest w procesie formalizowania współpracy. (Fot. Pixabay)
REKLAMA
  • Pracownicy borykający się z wyzwaniami oraz problemami natury emocjonalnej i psychicznej zyskali dostęp do wsparcia psychologicznego w ramach oferty dostępnej na platformie kafeteryjnej MyBenefit.
  • Usługa jest dostępna dla ponad pół miliona pracowników korzystających z platformy dzięki współpracy, którą nawiązała należąca do Grupy Kapitałowej Benefit Systems firma MyBenefit oraz firma szkoleniowa Nowe Motywacje.
  • W ostatnim czasie to kolejny przykład działania nastawionego na niesienie pomocy psychologicznej pracownikom w tak trudnym czasie, jakim jest walka z pandemią COVID-19.

- W panującej obecnie sytuacji atmosfera niepewności u wielu osób wywołuje problemy natury emocjonalnej. Próby mierzenia się z nimi bez profesjonalnego wsparcia mogą doprowadzić do poważnych konsekwencji zarówno psychologicznych jak i społecznych, a w efekcie negatywnie wpływać nie tylko na pracę, ale również na stosunki rodzinne czy najbliższe otoczenie – mówi Grzegorz Święch, wiceprezes i partner w firmie szkoleniowej Nowe Motywacje.

Jak dodaje, dzięki uruchomionemu Centrum Wsparcia Psychologicznego Online, osoby poszukujące pomocy kontaktują się bezpośrednio ze specjalistami w różnych obszarach. Ze wsparcia korzystać mogą wszyscy, którzy czują, że potrzebują rozmowy ze specjalistą niezwiązanym z otoczeniem zawodowym czy rodzinnym. Rozmowy są prowadzone przy zachowaniu pełnej dyskrecji, online, poprzez preferowany bezpieczny komunikator, zaś czas trwania sesji to około 50 minut.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Obecnie na platformie zarejestrowanych i zweryfikowanych jest już ponad 30 specjalistów, a kolejnych 70 jest w procesie formalizowania współpracy. Osobom potrzebującym wsparcia udzielane jest ono w sześciu różnych kategoriach, ogólna konsultacja psychologiczna, pomoc w zaburzeniach lękowych, pomoc w depresji, pomoc w zaburzeniach odżywiania, mindfulness oraz life coaching.

Pomoc dla pracowników

Dzięki współpracy dwóch firm, ze wsparcia w obszarze poprawy zdrowia psychicznego mogą korzystać wszyscy użytkownicy kafeterii MyBenefit. Finansowanie porad może odbywać się ze środków przekazanych przez pracodawcę lub własnych. Koszt jednej sesji konsultacyjnej, trwającej około 50 minut, to 150 zł. 

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Nowy benefit w kafeterii MyBenefit. Pracownicy zyskali potrzebne wsparcie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kaska 2021-04-17 17:18:34

    "Usługa jest dostępna dla ponad pół miliona pracowników korzystających z platformy dzięki współpracy".... ilu certyfikowanych psychologów i psychiatrów zatrudnia ta firma? To jakiś żart? nawet jesli 1 % będzie chiał umówić się z terapeutą .... życzę pododzenia. Działania pozorne... przykro Beneficie.

  • Damian 2021-04-16 23:44:58

    Nowe motywacje to nie medycyna. Wsparcie powinno byc PRO!

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.