McDonald’s uruchomił kanał - @WitamywMcDonalds - na Instagramie. Zamieszczane będą w nim treści tworzone przy udziale pracowników restauracji. Jest to kontynuacja prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s”.
- DlaHandlu.pl/AT
- •7 maj 2018 14:34

McDonald’s ruszył z nowym kanałem na Instagramie. @WitamywMcDonalds jest poświęcony wizerunkowi McDonald’s jako pracodawcy. Za jego pośrednictwem marka zwraca się do swoich obecnych i potencjalnych pracowników.
Na kanale zamieszczane są treści tworzone przy udziale pracowników restauracji. Kanał jest kontynuacją prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s”.
- Pracownicy McDonald’s to ludzie, którzy mają wiele wartościowego do powiedzenia i pokazania. Wśród nich są pracujące mamy, studenci, osoby z pasjami. W McDonald’s pracuje ponad 22 000 wyjątkowych osób. To prawdziwa siła naszej marki - mówi Renata Prys, dyrektor HR w McDonald’s Polska.
Dlatego sieć uruchamia komunikację, która angażuje pracowników do dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi ich życia prywatnego, zawodowego i codzienności. Planuje wspólnie z nimi tworzyć treści na @WitamywMcDonalds.
- Treści pojawiające się na kanale są w całości oparte na historiach pracowników McDonald’s. W części konceptów występują nasi pracownicy osobiście, niektóre posty są nimi inspirowane. Pokazujemy różne style życia, zainteresowania, pasje hobby, ścieżki kariery - w formatach wideo i statycznych. Wszystko z wykorzystaniem narzędzi i właściwości kanału – mówi Tomasz Polewczyński, konsultant ds. reputacji pracodawcy i zaangażowania.


KOMENTARZE (0)