McDonald’s uruchomił kanał na Instagramie

McDonald’s uruchomił kanał - @WitamywMcDonalds - na Instagramie. Zamieszczane będą w nim treści tworzone przy udziale pracowników restauracji. Jest to kontynuacja prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s”.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

McDonald’s uruchomił kanał na Instagramie

PODZIEL SIĘ


Autor: DlaHandlu.pl/AT

dlahandlu.pl

7 maj 2018 14:34


McDonald’s ruszył z nowym kanałem na Instagramie. @WitamywMcDonalds jest poświęcony wizerunkowi McDonald’s jako pracodawcy. Za jego pośrednictwem marka zwraca się do swoich obecnych i potencjalnych pracowników.

Na kanale zamieszczane są treści tworzone przy udziale pracowników restauracji. Kanał jest kontynuacją prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s”.

- Pracownicy McDonald’s to ludzie, którzy mają wiele wartościowego do powiedzenia i pokazania. Wśród nich są pracujące mamy, studenci, osoby z pasjami. W McDonald’s pracuje ponad 22 000 wyjątkowych osób. To prawdziwa siła naszej marki - mówi Renata Prys, dyrektor HR w McDonald’s Polska.

Dlatego sieć uruchamia komunikację, która angażuje pracowników do dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi ich życia prywatnego, zawodowego i codzienności. Planuje wspólnie z nimi tworzyć treści na @WitamywMcDonalds.

- Treści pojawiające się na kanale są w całości oparte na historiach pracowników McDonald’s. W części konceptów występują nasi pracownicy osobiście, niektóre posty są nimi inspirowane. Pokazujemy różne style życia, zainteresowania, pasje hobby, ścieżki kariery - w formatach wideo i statycznych. Wszystko z wykorzystaniem narzędzi i właściwości kanału – mówi Tomasz Polewczyński, konsultant ds. reputacji pracodawcy i zaangażowania.

Cały artykuł czytaj tutaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.