PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

mBank stawia na doświadczonych pracowników 45 plus

mBank przeprowadził kampanię rekrutacyjną skierowaną do osób w wieku 45+. Akcja „Pasujesz do nas" ma przełamać stereotypy i pokazać, że ludzie w tym wieku mogą z powodzeniem zmienić zawód i pracodawcę.

  • Autor:KDS
  • 15 gru 2020 16:18
mBank stawia na doświadczonych pracowników 45 plus
Głównymi bohaterami kampanii są pracownicy banku (Fot. mBank)
REKLAMA
  • Zespół mBanku liczby obecnie ponad 6 tysięcy osób. Jednymi z ważnych aspektów pracy w firmie, jak deklaruje bank, są zaangażowanie i różnorodność.
  • Ponad 40 proc. stanowisk kierowniczych w mBanku zajmują kobiety, a blisko co trzeci z pracowników należy do zespołu dłużej niż 10 lat.
  • Dzięki kampanii chcieliśmy przełamać wizerunek Contact Center jako miejsca pracy tylko na start - mówi Ewa Czech-Strąkowska, menedżer w wydziale rozwoju nowych talentów mBanku.

- Mamy na pokładzie wiele osób w wieku 45+. Świetnie radzą sobie w pracy, mają wyjątkowe, empatyczne podejście do klientów. Ich obecność w wyjątkowy sposób wpływa także na atmosferę pracy. Zróżnicowane zespoły to świetna okazja do wymiany doświadczeń: osoby z doświadczeniem życiowym i zawodowym są wspaniałymi mentorami. Są pewni siebie, spokojni, opiekuńczy, zarówno w stosunku do klientów jak i kolegów i koleżanek z zespołów. Dają dobry przykład szanowania pracodawcy i lojalności wobec firmy. Dzięki kampanii chcieliśmy przełamać wizerunek Contact Center jako miejsca pracy tylko na start - mówi Ewa Czech-Strąkowska, menedżer w wydziale rozwoju nowych talentów mBanku.

Różnorodność się opłaca

O tym, że stawianie na różnorodność - ze względu na wiek, płeć czy narodowość - w miejscu pracy opłaca się mówi się od lat. Zazwyczaj w kontekście dzielenia się wiedzą bardziej doświadczonych pracowników z młodszymi czy szerszego spojrzenia na otaczający nas świat. Jednak różnorodność przekłada się też na konkretne pieniądze.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Oto Michał, główny bohater kampanii (fot. mBank)
Oto Michał, główny bohater kampanii (fot. mBank)
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: mBank stawia na doświadczonych pracowników 45 plus

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.