Mają 80 tys. pracowników na całym świecie. Połączyli ich jedną aplikacją

Grupa reklamowa Publicis Groupe ogłosiła uruchomienie aplikacja Marcel. Dzięki niej wszyscy pracownicy mają korzystać ze skumulowanych efektów swojej pracy.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Mają 80 tys. pracowników na całym świecie. Połączyli ich jedną aplikacją

Aplikacja Marcel, nazwana na cześć założyciela Publicis Groupe Marcela Bleustein-Blancheta, to aplikacja na smatfony stworzona specjalnie na potrzeby grupy, która we wszystkich swoich spółkach zatrudnia obecnie niemal 80 tys. pracowników w ponad 100 krajach.

Aplikacja pozwala na planowanie pracy, rozpisywanie rozkładów dnia czy kontakt z innymi pracownikami, którzy pracują lub pracowali nad podobnymi tematami. Dobór innych pracowników do kontaktu i możliwość korzystania z ich materiałów wspomagane są sztuczną inteligencją.

 

W zeszłym roku prezes grupy Arthur Sadoun zapowiedział, że przez rok nie będą brali udziału w żadnych konkursach kreatywnych, aby zaoszczędzone środki móc zainwestować w platformę, która „zrewolucjonizuje” funkcjonowanie firmy. Nie wyjawiono ceny wdrożenia, ale według prezesa była ona niższa niż zaoszczędzone fundusze.

Klienci grupy także będą mogli korzystać z aplikacji. Ta będzie automatycznie dopierać najodpowiedniejszego pracownika do przesłanego briefu.

Do grupy należą m.in. agencje reklamowe Publicis Worldwide, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, a w Polsce Publicis, Leo Burnett, G7, Saatchi i PZL.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.