PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Lidl wystartował z nową kampanią. Sieć sięgnęła po sprawdzony pomysł

Lidl Polska wystartowała z nową kampanią employer brandingową – „Twoja praca na lata”. Jej bohaterami są pracownicy sieci – Magda, Monika, Maciej oraz Patryk, którzy są z firmą związani od dłuższego czasu.

  • Autor:KDS
  • 14 wrz 2020 18:40
Lidl wystartował z nową kampanią. Sieć sięgnęła po sprawdzony pomysł
W kampanii – „Praca na lata” – sieć przedstawia sylwetki czworga pracowników – Magdy, Moniki, Patryka oraz Macieja. (Fot. Lidl Polska)
REKLAMA
  • W nowej kampanii sieć chce pokazać, że jest stabilnym i pewnym miejscem pracy, a cechy te łączy z elastycznością zatrudnienia.
  • Obecnie w sumie z ponad 23 tys. pracowników sieci w Polsce, ponad 8 500 pracuje w firmie powyżej 5 lat.
  • Lidl nową kampanię opiera na historiach czworga pracowników – Magdy, Moniki, Patryka oraz Macieja.

Lidl budując swoją kampanię na własnych pracownikach sięgnął do kanonu EB. Bowiem, jak w rozmowie z PulsHR.pl wskazywał Szymon Sikorski, CEO w Publicon, dobra kampania employer brandingowa to taka, która nie pokazuje nam nieprawdziwych ludzi w nieprawdziwych sytuacjach, a autentycznych ludzi wyrażających wartości, które stanowią o charakterze firmy.

- Może to brzmi górnolotnie, ale ludzie spędzają w pracy jedną trzecią swojego życia, nie chcą pracować w miejscu, które służy tylko "zarabianiu pieniędzy" - podkreślał ekspert.

Czworo pracowników

Jak więc swoje "walory" pokazuje niemiecka sieć? W najnowszej kampanii – „Praca na lata” – sieć przedstawia sylwetki czworga pracowników – Magdy, Moniki, Patryka oraz Macieja, którzy swoim stażem pracy potwierdzają, iż nie jest to praca tylko na chwilę.

Magda Suchomska, jak sama mówi, choć nie była kandydatką idealną - Lidl dał jej szansę. Dziś jest związana z firmą od ponad 4 lat, pracując w sklepie na stanowisku specjalistki non-food. Sieć podkreśla, że elastyczny wymiar pracy w Lidlu umożliwił jej zachowanie balansu i połączenie życia zawodowego z macierzyństwem.

Do Lidla na chwilę przyszedł też Patryk Zarzecki. Zaczynał od pracy wakacyjnej, a teraz ma już pomysł na swoją karierę w firmie i stara się go realizować. Udział w Akademii Prestige, czyli cyklu szkoleń skierowanych do pracowników sklepów, umożliwił mu awans na stanowisko zastępcy managera sklepu.

Czytaj więcej: Efekt "wow" nie jest celem employer brandingu. Jak zmierzyć skuteczność kampanii?

Kolejny bohater kampanii to Maciej. W Lidlu zajmuje się szkoleniami nowych pracowników, z firmą związany jest od 7 lat. W swojej codziennej pracy zajmuje się wdrażaniem nowych osób w codzienne obowiązki – pokazywanie drogi i kierunku, tak aby działania sklepu oraz całej firmy nie miały dla nich tajemnic.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lidl wystartował z nową kampanią. Sieć sięgnęła po sprawdzony pomysł

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Redakcja poleca

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.