Lidl Polska wystartowała z nową kampanią employer brandingową – „Twoja praca na lata”. Jej bohaterami są pracownicy sieci – Magda, Monika, Maciej oraz Patryk, którzy są z firmą związani od dłuższego czasu.

- W nowej kampanii sieć chce pokazać, że jest stabilnym i pewnym miejscem pracy, a cechy te łączy z elastycznością zatrudnienia.
- Obecnie w sumie z ponad 23 tys. pracowników sieci w Polsce, ponad 8 500 pracuje w firmie powyżej 5 lat.
- Lidl nową kampanię opiera na historiach czworga pracowników – Magdy, Moniki, Patryka oraz Macieja.
Lidl budując swoją kampanię na własnych pracownikach sięgnął do kanonu EB. Bowiem, jak w rozmowie z PulsHR.pl wskazywał Szymon Sikorski, CEO w Publicon, dobra kampania employer brandingowa to taka, która nie pokazuje nam nieprawdziwych ludzi w nieprawdziwych sytuacjach, a autentycznych ludzi wyrażających wartości, które stanowią o charakterze firmy.
- Może to brzmi górnolotnie, ale ludzie spędzają w pracy jedną trzecią swojego życia, nie chcą pracować w miejscu, które służy tylko "zarabianiu pieniędzy" - podkreślał ekspert.
Czworo pracowników
Jak więc swoje "walory" pokazuje niemiecka sieć? W najnowszej kampanii – „Praca na lata” – sieć przedstawia sylwetki czworga pracowników – Magdy, Moniki, Patryka oraz Macieja, którzy swoim stażem pracy potwierdzają, iż nie jest to praca tylko na chwilę.
Magda Suchomska, jak sama mówi, choć nie była kandydatką idealną - Lidl dał jej szansę. Dziś jest związana z firmą od ponad 4 lat, pracując w sklepie na stanowisku specjalistki non-food. Sieć podkreśla, że elastyczny wymiar pracy w Lidlu umożliwił jej zachowanie balansu i połączenie życia zawodowego z macierzyństwem.
Do Lidla na chwilę przyszedł też Patryk Zarzecki. Zaczynał od pracy wakacyjnej, a teraz ma już pomysł na swoją karierę w firmie i stara się go realizować. Udział w Akademii Prestige, czyli cyklu szkoleń skierowanych do pracowników sklepów, umożliwił mu awans na stanowisko zastępcy managera sklepu.
Czytaj więcej: Efekt "wow" nie jest celem employer brandingu. Jak zmierzyć skuteczność kampanii?
Kolejny bohater kampanii to Maciej. W Lidlu zajmuje się szkoleniami nowych pracowników, z firmą związany jest od 7 lat. W swojej codziennej pracy zajmuje się wdrażaniem nowych osób w codzienne obowiązki – pokazywanie drogi i kierunku, tak aby działania sklepu oraz całej firmy nie miały dla nich tajemnic.


KOMENTARZE (0)