PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

"Koncert życzeń trąci myszką" - mówią, ale dzwonią. Warto mieć radio w firmie

- Pomysł na stworzenie radia kiełkował w mojej głowie od jakiegoś czasu. Pandemia okazała się być idealnym momentem - szukaliśmy nowego sposobu dotarcia do naszych pracowników. Format ten pozwala na mniej formalne skomunikowanie się z nimi - opowiada Klaudia Szymczak, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w ubezpieczeniowo-finansowej firmie Aviva.

"Koncert życzeń trąci myszką" - mówią, ale dzwonią. Warto mieć radio w firmie
Tak prezentuje się "rozgłośnia radiowa" w PGE GiEK (fot. PGE GiEK)
REKLAMA
  • Aviva postanowiła uruchomić nowy kanał przekazywania informacji pracownikom. Od kilku miesięcy działa tam radio Aviva FM.
  • Klaudia Szymczak, pomysłodawczyni radia, która prowadzi w nim audycje, pochwaliła się pomysłem w sieci. Zebrała ogrom pozytywnych opinii.
  • - Moda na radio wraca. Ludzie lubią słuchać, mają dość czytania informacji w sieci - przyznaje Mateusz Pułkowski z Enei Wytwarzanie, gdzie pracownicze radio z powodzeniem działa od lat 80. ubiegłego wieku.

- Pomysł na stworzenie radia kiełkował w mojej głowie od jakiegoś czasu. Pandemia okazała się idealnym momentem - szukaliśmy nowego sposobu dotarcia do naszych pracowników. Format ten pozwala na mniej formalne skomunikowanie się z nimi - opowiada Klaudia Szymczak, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w Avivie. - Przy tworzeniu tego medium u nas w firmie pomogło mi doświadczenie z pracy w jednej z komercyjnych stacji radiowych - dodaje.

Klaudia Szymczak, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w Avivie, pomysłodawczyni założenia zakładowego radia (fot. Aviva)
Klaudia Szymczak, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w Avivie, pomysłodawczyni założenia zakładowego radia (fot. Aviva)

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Radio z regularnymi audycjami ruszyło w marcu 2021 roku, w lutym odbyła się pierwsza audycja po wydarzeniu firmowym, w czasie którego w firmie rozdawano coroczne nagrody.

- Zawsze po nagrodzeniu laureatów mieliśmy imprezę do białego rana. Pandemia nam to uniemożliwiła, więc radio było ciekawą alternatywą, by w domowym zaciszu potańczyć do poleconych przez innych pracowników piosenek (i wysłania swoich pozdrowień). Drugą audycję, także w lutym, zadedykowaliśmy zmarłemu wiceprezesowi naszej firmy Maciejowi Jankowskiemu. Audycję wypełniły wspomnienia tych, którzy z nim współpracowali - dodaje.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: "Koncert życzeń trąci myszką" - mówią, ale dzwonią. Warto mieć radio w firmie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA