PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Kaufland stawia na komunikację z pracownikami. Wdraża nowe rozwiązanie

Kaufland uruchomił aplikację mobilną Kaufland Connect. Chce skuteczniej docierać do pracowników z bieżącymi informacjami na temat firmy.

  • Autor: jk
  • 28 lip 2021 14:04
Kaufland stawia na komunikację z pracownikami. Wdraża nowe rozwiązanie
Dotychczas firma Kaufland informacje przekazywała pracownikom głównie za pomocą standardowych kanałów komunikacji (Fot. Shutterstock)
REKLAMA

Dotychczas firma Kaufland informacje przekazywała pracownikom głównie za pomocą standardowych kanałów komunikacji, takich jak spotkania wewnętrzne, intranet, magazyn pracowniczy „Kaufland News” czy ulotki i plakaty. Teraz stawia na platformę Kaufland Connect, która oferuje mobilny dostęp do najnowszych materiałów na temat życia firmy, dzięki czemu bez przeszkód mogą korzystać z niej także osoby zatrudnione w sprzedaży oraz centrach logistycznych.

- W aplikacji przewidzieliśmy przestrzeń do dyskusji na bieżące tematy, zapewniając użytkownikom możliwość komentowania wszystkich opublikowanych newsów. Priorytetowo potraktowaliśmy jednocześnie aspekt integracyjny. Dzięki funkcji filtrowania i wyszukiwania każdy może łatwo znaleźć zarejestrowanych współpracowników, a następnie skontaktować się z nimi na czacie indywidualnym lub grupowym. Użytkownicy mogą również udostępniać posty w zakładce społecznościowej K-Familia, a także brać udział w akcjach specjalnych, tj. konkursy czy ankiety – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor pionu personalnego Kaufland Polska.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kaufland uruchomił aplikację mobilną Kaufland Connect (Fot. mat. pras.)
Kaufland uruchomił aplikację mobilną Kaufland Connect (Fot. mat. pras.)

Coraz więcej pracodawców zwraca uwagę na komunikację z pracownikami. Są firmy, które stworzyły własne radia. Przykładem jest Aviva, gdzie audycje prowadzone są w piątki, przez godzinę.

- Zapraszam przedstawiciela jednego z zespołów w Avivie, żeby opowiedział o pracy swojego działu innym pracownikom. Nie rozmawiamy o suchych faktach czy liczbach, chcę pokazać zespół od mniej formalnej strony. Pytam o ciekawostki, niepowodzenia, z których można się teraz pośmiać - opowiada Klaudia Szymczak, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej w Avivie.

Czytaj więcej: "Koncert życzeń trąci myszką" - mówią, ale dzwonią. Warto mieć radio w firmie

Długą historią przekazywania pracownikom informacji za pomocą radia może pochwalić się należąca do Grupy Enea spółka Enea Wytwarzanie (Elektrownia Kozienice). Tam firmowe radio powstało w latach 80. ubiegłego wieku i z powodzeniem sprawdza się jako jedno z narzędzi do komunikacji wewnętrznej.

Rozgłośnia jest częścią biura komunikacji firmy. Redakcję tworzą trzy osoby. Nie są to pracownicy dedykowani stricte rozgłośni, radio jest jedną z ich aktywności zawodowych. Ich audycji każdego dnia słucha ok. 2 tysiące pracowników elektrowni.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kaufland stawia na komunikację z pracownikami. Wdraża nowe rozwiązanie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.