PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

Kaufland sprawdza poziom satysfakcji pracowników

Blisko 70 proc. osób zatrudnionych w sieci Kaufland wzięło udział w tegorocznym badaniu satysfakcji pracowniczej Puls. Aby zachęcić pracowników do wypełnienia ankiet, firma postanowiła przeznaczyć za każdy oddany głos 5 zł na cele charytatywne. Tym samym na konto Fundacji Serca dla Maluszka trafiło ponad 47 tys. zł.

  • km
  • 29 lis 2021 12:01
Kaufland sprawdza poziom satysfakcji pracowników
Blisko 70 proc. osób zatrudnionych w sieci Kaufland wzięło udział w tegorocznym badaniu satysfakcji pracowniczej (fot. Shutterstock)
REKLAMA

Kaufland opublikował wyniki tegorocznej edycji badania satysfakcji pracowniczej Puls. Pracownicy biorący udział w badaniu wypowiadają się w 10 różnych obszarach. Firma ponadto co roku zleca niezależnym instytucjom badawczym przegląd wynagrodzeń i benefitów pozapłacowych oferowanych na rynku pracy.

- W tym roku wzięło w nim udział blisko 70 proc. pracowników Kauflandu – to absolutny sukces. Zależało nam na tym, aby dotrzeć do jak największej liczby zatrudnionych, dlatego zdecydowaliśmy się przekazać za każdą wypełnioną ankietę 5 zł na konto Fundacji Serca dla Maluszka, którą nasi pracownicy wspierają także w ramach wolontariatu pracowniczego. Cieszymy się, że licznie oddane głosy pozwolą nie tylko usprawnić codzienną pracę w firmie, ale także pomóc najbardziej potrzebującym – wyjaśnia dyrektor pionu personalnego w sieci Małgorzata Ławnik.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Na konto fundacji trafiło ponad 47 tys. złotych.

Ponadto firma powołała zespół bezstronnych i niezależny ekspertów ds. relacji pracowniczych, którzy regularnie przeprowadzają rozmowy z pracownikami sklepów, centrów dystrybucyjnych i centrali sieci. Każdy, anonimowo, może zwrócić się do eksperta z pytaniami oraz uwagami dotyczącymi miejsca i atmosfery pracy oraz uzyskać wsparcie w sytuacjach nagłych i trudnych.

Dobre praktyki przynoszą efekty

Średni czas pracy w Kauflandzie wynosi 7,5 roku. Średni poziom rotacji w firmie za rok obrotowy 2020 wynosi 17,3 proc. (wskaźnik blisko dwukrotnie mniejszy niż średni wynik dla tego stanowiska w całej branży handlu detalicznego).

Kaufland, po raz piąty z rzędu, zdobył tytuł Top Employer Polska, a po raz trzeci – Top Employer Europe. Sieć doceniono również w plebiscycie Friendly Workplace.

- Mimo epidemii COVID-19, która wpłynęła na osłabienie kondycji finansowej wielu przedsiębiorstw, w Kauflandzie utrzymaliśmy zwyczaj corocznych podwyżek. Wynagrodzenia, które oferujemy, należą do jednych z najwyższych w sektorze handlu detalicznego. Od 1 marca 2021 zatrudnieni na stanowisku kasjer-sprzedawca mogą liczyć na pensję w wysokości do 4100 zł brutto miesięcznie, a lider zespołu – na pensję w wysokości do 5 650 zł brutto. W tym roku planujemy również przeznaczyć dodatkowe kilkadziesiąt milionów złotych na podwyżki wynagrodzeń – dodaje Małgorzata Ławnik.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

Słowa kluczowe

Więcej

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Kaufland sprawdza poziom satysfakcji pracowników

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.