PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Nationale-Nederlanden inwestuje w chatbota. Tak chce łowić największe talenty

  • Katarzyna Domagała-Szymonek
    KDS
  • 24 maj 2021 12:07

Kandydaci, którzy chcą rozpocząć pracę w Nationale-Nederlanden, nim porozmawiają z żywą osobą, odpowiedzą na pytania zadane przez algorytm. Firma stawia na automatyzację procesów rekrutacyjnych.

Nationale-Nederlanden inwestuje w chatbota. Tak chce łowić największe talenty
Emplobot to specjalny algorytm, który wykorzystując sztuczną inteligencję, rozmawia z osobami poszukującymi pracy za pośrednictwem Messengera (Fot. Shutterstock)
REKLAMA
  • Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden nawiązała właśnie współpracę ze startupem Emplocity, dostawcą usługi inteligentnego chatbota.
  • Jego zadaniem jest wsparcie procesu rekrutacji. Będzie pomagał pracownikom działu HR w znalezieniu i wyborze kandydatów do sieci sprzedaży.
  • Mamy nadzieję, że dzięki temu rozwiązaniu zwiększymy naszą efektywność i oszczędzimy czas – mówi Monika Kosińska, partner ds. HR i rozwoju w Nationale-Nederlanden.

Emplobot to specjalny algorytm, który wykorzystując sztuczną inteligencję, rozmawia z osobami poszukującymi pracy za pośrednictwem Messengera. Chatbot w trakcie konwersacji zbiera od kandydata informacje na temat rodzaju wymarzonego zajęcia, posiadanych umiejętności czy wykształcenia, a następnie wyszukuje dla niego oferty pracy. W kolejnym kroku wysyła mu zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym.

– W Nationale-Nederlanden stawiamy na skuteczne połączenie świata online ze światem fizycznym.  Teraz przyszedł czas na wsparcie i usprawnienie procesów rekrutacyjnych w tym obszarze, dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie Emplobota. Mamy nadzieję, że dzięki temu rozwiązaniu zwiększymy naszą efektywność przy jednoczesnej oszczędności czasu, którego dotychczas wymagały działania rekrutacyjne – mówi Monika Kosińska, partner ds. HR i rozwoju w Nationale-Nederlanden.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Nationale-Nederlanden uruchomiło chatbota rekrutacyjnego dla trzech stanowisk w obszarze sprzedaży. Każda osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery w organizacji będzie miała możliwość otrzymania poprzez to narzędzie aktualnie dostępnych ofert pracy – dopasowanych do ich doświadczenia i oczekiwań. Rozwiązanie będzie łatwo dostępne dla kandydatów – znajdą je na stronie ubezpieczyciela w zakładce „Kariera”, w postach w social mediach lub pod specjalnym linkiem w ogłoszeniach na portalu Pracuj.pl.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Nationale-Nederlanden inwestuje w chatbota. Tak chce łowić największe talenty

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA